Laatste bijdragen

• A
    ADvH reageerde op het onderwerp Complexe formule.
    Als de actie een maal per jaar is kun je ook met Ctrl-T de formule als tekst zichtbaar maken. Daarna kun je met Ctrl-F op tekst zoeken...
  • Dukkel
    Dukkel heeft het onderwerp Codec niet aanwezig voor Film geplaatst in Windows.
    Hallo Mensen Ik probeer een bepaalde FILM te draaien, maar ik krijg als commentaar dat een bepaalde CODEC niet aanwezig zou zijn. Er...
    • Fout boodschap 2025-11-26 162248.png
  • S
    Flush de DNS-cache en vernieuw IP-instellingen: Open de Opdrachtprompt als beheerder (zoek naar "cmd" in het Startmenu, klik met de...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Beheersrechten voor Win11.
    Het intikken van CMD is voldoende. Als je niet de elevated beheer rechten nodig hebt kan je dat ook in de adresbalk van de Verkenner...
  • A
    Ik heb voorheen gedraaid met McAfee Anti-virus, werkte toen ook niet Op dit moment McAfee compleet verwijderd en terig naar Windows...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Complexe formule.
    Ik stuur je nog een instructiefilmpje, want je bent al 24 uur aan het prutsen zonder enige vooruitgang. Zoals enkele helpers al hebben...
  • S
    Controleer Firewall- en Antivirusinstellingen: Uw firewall of antivirusprogramma blokkeert de verbinding mogelijk ten onrechte. Probeer...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Windows toetsenbord.
    Mijn toetsenbord is nieuw en heeft wel een Start/Option knop maar niet het Windows logo:
    • 1764168521189.png
  • RogerS
    Iets van een VPN, anti-virus, adblocker aktief? Werkt het wel vanaf een ander apparaat in hetzelfde netwerk?
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Windows toetsenbord.
    Nee hoor. Oude bordjes hebben die toets zeker niet. Dus misschien heeft TS ergens een oud toetsenbord vandaan gehaald.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Runtime missing.
    0.15 is een alpha versie. Kan ook een bug zijn.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Microsoft Corporation.
    Runtimes zijn nodig om andere programma's te kunnen uitvoeren. Die zou ik niet verwijderen. Overige zaken. Zoals XBox, Powerautomate...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Beheersrechten voor Win11.
    in het startmenu "command" intikken. Daarna rechtermuisknop en kiezen voor "uitvoeren als administrator". Een beheerder heeft...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp Complexe formule.
    Blijkbaar niet he, want wij kunnen deze formule niet testen, wat neerkomt dat de helpers hier moeten gissen naar de oplossing. Je vraagt...
  • L
    laforge2 reageerde op het onderwerp Complexe formule.
    @AHulpje, Je bedoelt het antwoord waar je ook naar powerquery verwijst. Op powerquery heb ik geantwoord. Wat je met de formule bedoelt...
Terug
Bovenaan Onderaan