Laatste bijdragen

• Wok
    Wok reageerde op het onderwerp Backup.
    Tja, ik kan alleen maar naar een Disk/schijf backuppen, een NAS wordt niet herkend \\..... Dan valt de suggestie voor het programma...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Backup.
    Weet iemand nog waar het over gaat? Audi, Opel, lekke band? Ik heb het idee dat de TS er ook klaar mee is.
  • Muchacho NL
    Muchacho NL waardeerde whittey's bericht in het onderwerp Nieuwe videokaart geeft geen beeld? met Leuk Leuk.
    Je geeft al aan, dat je pc geen beeld meer geeft, ook niet (meer) met de VGA kabel op het moederbord. (oorspronkelijke situatie) Is de...
  • Muchacho NL
    Muchacho NL reageerde op het onderwerp Backup.
    Weet niet waar je nu specifiek op reageert, maar wat ik bedoel is beter te vergelijken met roepen dat er beter een Audi gekocht kan...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Backup.
    Ja joh, gewoon blijven door rijden met je lekke band.:rolleyes:
  • Dukkel
    Hallo @Aar en @femke98 Het is de kunst om VMWare te installeren in Win11 en daarvan uit ook via VMWare Workstation naar Linux Mint 22.3...
    • Instellingen voor Printers 2026-02-08 191512.webp
    • Instellingen om Shares mogelijk te maken 2026-02-08 191559.webp
    • Schermafbeelding 2026-02-08 191708.webp
    • Samba gebruiken.webp
  • Muchacho NL
    Muchacho NL reageerde op het onderwerp Backup.
    Dat klopt, maar er wordt overal nog te makkelijk geroepen dat er een ander programma of OS gebruikt moet worden, zonder dat het probleem...
  • Chopra
    Chopra reageerde op het onderwerp Opgelost geluid versterken video.
    Ik werkte o.a. zo'n 25 jaar geleden ook met Levelator (zelfs beroepshalve) - geweldige tool - maar kan voor nu niet vaststellen hoe...
  • Muchacho NL
    Muchacho NL reageerde op het onderwerp 2 schermen.
    @Aar geeft hier inderdaad al hét antwoord: volledig scherm vensters slepen gaat niet. Waarom niet? Juist vanwege de ingebouwde functie...
    • 1770569981654.webp
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp oracle virtualbox Win 11naar Win xp.
    En als aanvulling op @edmoor . Converteer die DVD's meteen naar een .ISO bestand. Ben je niet meer afhankelijk van de fysieke drive...
  • Muchacho NL
    Muchacho NL waardeerde Aar's bericht in het onderwerp 2 schermen met Leuk Leuk.
    Die is mooi! :D Misschien moeten ik en @JEPEDEWE dit maar eens aanleren. Ik maak tot nu toe zelden gebruik van die verborgen 'gestures'...
  • Muchacho NL
    Muchacho NL waardeerde Senso's bericht in het onderwerp 2 schermen met Leuk Leuk.
    Sleep het tegen bovenkant aan en het bedekt weer het volledige scherm.
  • Muchacho NL
    het loopt inderdaad rustiger, ik ga nu wat experimenteren om de,ideale oplossing te vinden. Heel erg beandkt voor je hulp. (PS ik...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp oracle virtualbox Win 11naar Win xp.
    Volgens AI: Steps to Connect Host DVD/CD Drive: Open Settings: In the VirtualBox Manager, right-click the virtual machine and select...
Terug
Bovenaan Onderaan