Laatste bijdragen

• edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Die Spotnet Pauze kan je uitschakelen. Open C:\ProgramData\Spotnet\sabnzbd.ini met Kladblok. Zoek naar de regel met pause_on_pwrar en ze...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Mediaplayer.
    Wellicht dat dit je daarbij kan helpen:
  • enigma147
    enigma147 reageerde op het onderwerp Nieuwe printer.
    Ja, er bestaan kleurenlaserprinters. Ik heb er zelf een in gebruik, juist omdat ik zo weinig print. Hier is een lijstje met alle...
  • M
    marbo2 reageerde op het onderwerp Mediaplayer.
    Ik heb de VLC op de Amiko A11 blu gezet en het werkt, op af en toe een kleine hapering. Alleen krijg ik enkel stereo terwijl de...
  • Robertusje
    Ik heb sinds een dag of 4 problemen met mijn laptop. Het is een HP Victus Intel Core i5 / 16 GB RAM / 512 GB SSD / W11 van okt 2023. Hij...
    • WhatsApp Image .webp
  • enigma147
    Ik zou eerder vermoeden dat het aan de gebruikte codec ligt. Simpel gezegd, de film is in het verkeerde formaat. Als je via de nas...
  • Robertusje
    Robertusje heeft het onderwerp Opgelost Grabit auto afsluiten geplaatst in Andere software.
    Ik heb Grabit nu in gebruik en ik vraag me af of er ook een mogelijkheid dat Grabit om zodra de download klaar is de laptop automatisch...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Behuizing HDD kan die geupdated worden?.
    Als het USB 3.0 is zou het aan de overdrachts snelheid kunnen liggen: USB 3.2 generatie 1 - overdrachtssnelheid tot 5 Gb/s. USB 3.2...
  • F
    fjvanlochem heeft het onderwerp iPad en desktop-modus geplaatst in Linux, Mac, Android, iOS.
    Ik ben in het bezit van een iPad met daarop de iPadOS-versie 26.3. Als ik in Safari een website open kan ik van alle daarop voorkomende...
  • Dukkel
    Hallo Allemaal Ik heb een Behuizing voor een HDD van Diginote met een USB 3.0 aansluiting Daarin heb ik een HDD WD GREEN 1TB. Als ik...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Een gedeelte uit een video opnemen..
    Niks mis met een .mp4 en een aantal posts terug heb ik al Subtitle Edit genoemd waarmee je de subtitle stream van de .mkv naar een .srt...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Nieuwe printer.
    Zelf heb ik de deskjet 2700 van HP. Nooit last van ingedroogde inkt, en ik print amper wat. Lees, soms 3 maanden niets. Ik heb wel een...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Een gedeelte uit een video opnemen..
    Als ik Dukkel was zou ik het wel weten. Even via Swisstransfer sturen naar Chorpa. Hij heeft mij enorm geholpen met filmpjes van mijn...
  • femke98
    femke98 waardeerde Chopra's bericht in het onderwerp Een gedeelte uit een video opnemen. met Geweldig Geweldig.
    Hi Dukkel, email verzending? Hier bestaan veel cloudservices voor, zoals WeTransfer, Swisstransfer en vele andere.
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Nieuwe printer.
    Ik gebruik al járen een Epson ET 4750. Die werkt met het Ecotank systeem. Dat zijn vrij grote tanks waarvan je de hoeveelheid resterende...

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan