Laatste bijdragen

• O
    odyusa reageerde op het onderwerp Opgelost Icy inbouw fream.
    https://www.alternate.nl/ICY-BOX/IB-158SK-B-wisselframe/html/product/1099203?_gl=1*1ludgwf*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQiA7-rMBhCFARIsAK...
  • W
    willema heeft het onderwerp Opgelost Outlook concept geplaatst in Outlook.
    Is er ergens info voor dummies te vinden over hoe je een mail in Concept-vorm kunt klaarmaken? Bij hele complexe mails probeer ik dat...
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Dat klopt maar in voorkomende gevallen kan het zijn dat je een beroep kan doen op aanvullende garantie of coulance als er iets kapot is...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Okt. 2023, dan zit er niet echt nog garantie op..... https://support.hp.com/nl-nl/check-warranty Of laten doen...
  • Robertusje
    Je kan alleen bij de batterij en ventilatoren komen als je de hele onderkant er af schroeft. De verkoper heeft destijds gezegd dat ik...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Wat bedoel je daarmee? Dingen moet je altijd openmaken om de ventilatoren en radiator goed schoon te krijgen, lijkt mij het grafische...
  • Robertusje
    Nee hoor mijn laptop gaat helemaal uit als ik het deksel sluit, zo heb ik het ingesteld.
  • whittey
    whittey reageerde op het onderwerp Behuizing HDD kan die geupdated worden?.
    Hoe snel gaat het kopiëren van een film naar je externe schijf ?
  • myWalkinFridge
    Neem je installatie usb en draai setup en enkele zaken aan of uitvinken: 1. nu geen verbinding maken met internet 2. je hebt nog geen...
  • O
    Ho8 De disc spin niet op Heb andere disc geprobeerd werk ook niet In mijn externe doc werkt ze allemaal 1771712015 Het gaat hierom een...
  • enigma147
    Jij kan je TV wel updaten, maar dat heeft weinig nut, tenzij je zwager precies dezelfde TV heeft. Vroeger had je mediaplayers met een...
  • enigma147
    enigma147 reageerde op het onderwerp Opgelost Icy inbouw fream.
    Hoor of voel je de harddisk wel opspinnen? Voel je de harddisk contact maken met de connectors? Trek de kabels eens uit de icy box...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp Opgelost Datum's.
    Zie bestand
  • whittey
    whittey reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Mijn laptop schakelt in slaapstand wanneer ik deze dichtklap, downloads worden dan ook onderbroken . Misschien een instelling bij je...
  • O
    Hoi senso In de doos zat alleen de wissel freak verder niets ook geen handleiding Het merk is icy box Het kan alleen op een manier Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan