Laatste bijdragen

• S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Het bestand is te vinden in Windows\System32 met de naam battery-report De opdracht moet wel als administrator zijn uitgevoerd...
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Ik heb dit 2 keer geprobeerd en dan komt er fractie van een seconde even een zwart scherm en dan is het weer weg, het is weg voordat je...
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    • Schermafbeelding 2026-02-23 183207.png
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Vertaal wordpress.
    Ik werk zelf ook met Locotranslate en dat gaat helemaal prima! Heb alles kunnen vertalen wat niet vertaald was. Maar ja, het kan...
  • E
    emields reageerde op het onderwerp Opgelost Rooster invullen.
    @ cow18 Ben je zeker dat uw oplossing over 53 weken gaat?
  • whittey
    whittey reageerde op het onderwerp Behuizing HDD kan die geupdated worden?.
    Kijk eens of het wat uitmaakt of je in het uitvoerprofiel, de framesnelheid op 23,976 zet ipv automatisch .. En ik verdenk je USBkabel...
  • Haije
    Haije reageerde op het onderwerp Vertaal wordpress.
    @kalm, gelukkig heb je je naam mee!
  • edmoor
    ActiveX kan je ook gewoon inschakelen in Office 365: Stappen voor het inschakelen van ActiveX-besturingselementen als u zeker...
  • K
    kalm reageerde op het onderwerp Vertaal wordpress.
    Ja, dat vermoedde ik al toen ik de vertaling zag. Dus werk aan de winkel....
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Vertaal wordpress.
    Enige dat ik kan aanvullen is dat je geen 100% gaat bereiken. Vertalen blijft contextgevoelig. Daarnaast heb ik gezien dat de code van...
  • RogerS
    Volgens mij kunnen die niet samen op 1 systeem. Tenminste. Om 2024 te kunnen installeren moet ik toch echt altijd eerst 365 volledig...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Vertaal wordpress.
    Het blijft altijd een gevalletje van AI en vertalingen. De allerbeste oplossing voor vertalen is de gebruiker zelf. Niets is zo...
  • Warme bakkertje
    Warme bakkertje waardeerde cow18's bericht in het onderwerp Opgelost Rooster invullen met Leuk Leuk.
    goeie middag, mijn VBA-oplossing In de oplossing van Emields komen er 6 koppels voor die elkaar 15 keer op 53 weken ontmoeten. In mijn...
  • G
    Hallo idereen, Vraagje? Is er een mogelijkheid wanneer iemand office 365 geïnstalleerd heeft staan op zijn laptop (met jaarlijks...
  • cow18
    cow18 reageerde op het onderwerp Opgelost Rooster invullen.
    goeie middag, mijn VBA-oplossing In de oplossing van Emields komen er 6 koppels voor die elkaar 15 keer op 53 weken ontmoeten. In mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan