Laatste bijdragen

• R
    reko3475 heeft het onderwerp data vergelijk en filteren geplaatst in Excel.
    Wie kan mij wel helpen (chat gpt krijgt het niet) ik ben op zoek naar een formule die tab nieuwe projecten vergelijkt met de aanwezige...
  • W
    willema reageerde op het onderwerp Opgelost Outlook concept.
    Deze knopjes worden niet weergegeven bij mij. Misschien moet dit ergens aangeduid worden in de Opties. Maar daar blijf ik liever uit...
  • W
    willema waardeerde Muchacho NL's bericht in het onderwerp Opgelost Outlook concept met Leuk Leuk.
    Het dubbel klikken op de mail, in plaats van 1x op "Pop out" klikken, zorgt inderdaad dat je een tweede versie van dezelfde concept mail...
  • W
    willema waardeerde OctaFish's bericht in het onderwerp Opgelost Outlook concept met Leuk Leuk.
    Zet ook het andere vinkje er onder aan, dat scheelt een hoop (verwarrende) openstaande vensters.
  • W
    willema waardeerde bron's bericht in het onderwerp Opgelost Outlook concept met Leuk Leuk.
    Wat is dit voor iets raars, vertaald uit het Engels? 👍 Het lijkt erop dat je Postvak Uit gebruikt als Concept map, dat is verwarrend...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Opgelost Zoeken en optellen.
    ik heb een kleine DB gemaakt met Libreoffice Base, is gratis door Libreoffice te installeren. Java (JRE) vereiste: LibreOffice Base...
  • O
    Omteleren reageerde op het onderwerp Opgelost Power BI en sharepoint.
    Ja, dat is goed mogelijk. Heb nu een samenvoeg bestand gemaakt. Het is eens sepa bestand waarin de gegevens meerdere keren uitgevouwen...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost Power BI en sharepoint.
    Ik heb het idee dat je query 2 helemaal niet nodig hebt want query 1 bevat al de 4 bestanden. In query Samnenvoegen 1 doe niets anders...
  • femke98
    femke98 waardeerde kalm's bericht in het onderwerp Vertaal wordpress met Leuk Leuk.
    Ja dat denk ik ook nu. Het komt goed blijf kalm
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Pc valt uit na enkele minuten.
    Dat heet het gebeurtenislogboek. Standaard zijn er een aantal ingeschakeld (systeem, beveiliging, software). Aanvullende logboeken kun...
  • O
    Omteleren reageerde op het onderwerp Opgelost Power BI en sharepoint.
    Ik zit nog met een probleem. Ik heb een selectie gemaakt van alle bestanden in sharepoint en heb deze Query1 genoemd. Daarna de...
  • Gouwepeer
    Gouwepeer reageerde op het onderwerp Pc valt uit na enkele minuten.
    Het kan inderdaad een temperatuur probleem zijn maar ook een defect in het moederbord. Voor de Windows kenners: heeft Windows ook een...
  • Gouwepeer
    Gouwepeer waardeerde OctaFish's bericht in het onderwerp Opgelost Laptop problemen met Leuk Leuk.
    Uiteraard ga je terug naar de winkel, daar heb je het apparaat tenslotte gekocht. Eventuele reparatie valt dan voor rekening van de...
  • Gouwepeer
    Gouwepeer reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Garantie loopt altijd via de verkopende partij aangezien je daarmee een koopovereenkomst hebt gesloten bij de aankoop van het product...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Uiteraard ga je terug naar de winkel, daar heb je het apparaat tenslotte gekocht. Eventuele reparatie valt dan voor rekening van de...
Terug
Bovenaan Onderaan