Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Domeinnamen.
    Geen idee of de website SiteDeals nog een beetje actief is? In het verleden werd er actief gehandeld in diverse webscripts, websites en...
  • Aar
    Deze reactie is mi wel zeer bout te noemen. De vraagsteller wilt meer weten over Linux en zit dus met deze geposte vraag. Eigenlijk...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp VBA codes.
    Je weet helemaal niets (van mij). Ik zou iets minder aanmatigend doen als ik jou was. En daar ga ik het bij laten, want nogmaals: al dit...
  • M
    MMACT reageerde op het onderwerp Opgelost Printen werkt niet.
    Dit was de oplossing. Enorm bedankt!! De printers werkt via beide pc's weer.
  • bmwpiet
    heb popmuziek, die naar android telefoon mot via google drive cloud staat nu op pc met windows 11, maar kan naar linux pc met mint 21...
  • bmwpiet
    heb popmuziek, die naar android telefoon mot via google drive cloud staat nu op pc met windows 11, maar kan naar linux pc met mint 21...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Wordpress berichten.
    Het kan wel, als je je berichten toewijst aan een categorie. Deze video laat zien hoe je in Wordpress berichten op verschillende...
  • M
    MMACT reageerde op het onderwerp Opgelost Printen werkt niet.
    Ja, dan zie ik iets dat lijkt op de HP smart app.
  • JEC.
    JEC. reageerde op het onderwerp VBA codes.
    Ik weet dat je het stokoude Access niet los kan laten. Je bent niet de eerste die vastgeroest zit. Nogmaals, het is een TIP waar TS...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp virtuele bestanden op de cloudopslag.
    Heb je de NextCloud Desktop Client geinstalleerd? In dat geval werkt het ongeveer net als met OneDrive ☁️ = alleen in cloud (virtueel)...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp VBA codes.
    Dat is dan jouw mening, die voor de vraag van TS totaal niet interessant is. En of verder ontwikkelen in VBA voor bedrijven interessant...
  • E
    Je kan natuurlijk simpelweg een draaitabel gebruiken, dan hoef je enkel op vernieuwen te drukken.
  • peter59
    peter59 waardeerde JEC.'s bericht in het onderwerp VBA codes met Leuk Leuk.
    Voor ongeveer een tientje per maand kan je persoonlijk aan de slag met Power apps😉 Ik probeer natuurlijk te zeggen dat verdieping in...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Wordpress berichten.
    WordPress kan standaard maar één berichtpagina aan. Wel kan je met de add-on Custom Post Type UI een aparte post-type aanmaken. Je kan...
  • JEC.
    JEC. reageerde op het onderwerp VBA codes.
    Voor ongeveer een tientje per maand kan je persoonlijk aan de slag met Power apps😉 Ik probeer natuurlijk te zeggen dat verdieping in...
Terug
Bovenaan Onderaan