Laatste bijdragen

• Warme bakkertje
    'Modern day' versie. Private Sub txtWaypoint_Change() Dim data As Variant, arr As Variant With Sheets("Waypoint...
  • E
    Om u te tonen dat het zelfs met een minder groot programma op te lossen is.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Office Outlook.
    Maar ze zei net dat het om haar Microsoft account ging? Ik geef toe dat dit topic wel behoorlijk verwarrend is. Gezien haar toestand...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Sandisk SSD 4tb zeer traag.
    https://www.driverscloud.com/en/services/GetInformationDriver/72262-75887/intel-intelr-usb-30-extensible-host-controller-driver-50443-v2z...
  • Aar
    Microsoft is 24/7 geopend.... Dus dat kan je na je werk doen...
  • L
    Letssolveit reageerde op het onderwerp Sandisk SSD 4tb zeer traag.
    weet niet hoe ik in de gegevens een moederbord kan herkennen. Bijgaand de systeem gegevens 1773776680 De pc heeft een ssd schijf van 2...
    • systeem info.JPG
  • O
    Ik heb het inmiddels opgelost, maar niet op een heel nette manier. Dit is gedaan met splitsen en scheidingtekens. Je kunt hier veel mee...
  • C
    claude.dekyvere reageerde op het onderwerp Office Outlook.
    mijn account herstellen als het kan. Kan dat morgen na mijn werk? Ik werk tot 12u30. 1773774539 Is idd ongeveer zo
  • Aar
    Je account herstellen, of een nieuwe aanmaken.
  • C
    Voor mij gaat dit alleen over microsoft
  • Aar
    Webmail staat bij je provider. Die kan niet weg zijn.
  • C
    Webmail terug
  • Aar
    Het wordt een beetje verwarrend waar we het over hebben? Dan is het Microsoft en dan is er Telenet. Eerlijk gezegd is er weinig touw...
  • C
    Nee. Mijn Outlook is gehacked. Hierdoor krijg ik geen mails meer binnen. (was de versie vóór office 365) Ondertussen heb ik mijn hoofd...
  • Aar
    Hoezo is webmail weg? Is het misschien een beter idee om ergens in het maatschappelijke segment van je gemeente technische hulp te...
Terug
Bovenaan Onderaan