Laatste bijdragen

• Dukkel
    Oh, weer een uitzondering op de regel. Want de hierboven omschreven 2.5" HDD start wel op in de USB3 poort die op de Synology NAS zit...
  • HSV
    arr is slechts de urne waar data ingegoten worden dus die kunnen we even negeren. Meest belangrijk is data want dit is waar de gevonden...
  • P
    Hallo, ik heb een form gemaakt in html en php dat goed werkt. Nu wil ik enkel input="text" velden met elkaar laten berekenen. Ik heb een...
  • Aar
    Aar waardeerde RogerS's bericht in het onderwerp Office Outlook met Leuk Leuk.
    @claude.dekyvere . Ik ben het wel met @Aar eens. Het probleem in deze situatie is dat de techneuten hier een redelijk idee hebben waar...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Office Outlook.
    @claude.dekyvere . Ik ben het wel met @Aar eens. Het probleem in deze situatie is dat de techneuten hier een redelijk idee hebben waar...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Office Outlook.
    Zie de link die ik gisteren gegeven heb om 20:58. Ik hoop dat je wel voldoende communicatie-gegevens in je account hebt ingevuld, zoals...
  • C
    claude.dekyvere reageerde op het onderwerp Office Outlook.
    Mijn account van Outlook is gehackt en ik kan mijn mails niet meer lezen sedert 11/02/26. Kan u mij helpen om mijn account te herstellen...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Office Outlook.
    Ik denk dat het beter is om technische hulp in je omgeving te zoeken. Voor jouw is dat ook begrijpender. Ook ben ik benieuwd waarom je...
  • C
    claude.dekyvere reageerde op het onderwerp Office Outlook.
    Mijn naam is Claude. Mannelijk. Ik heb webmail. Dus dat is ok. Office 365 is geïnstalleerd. Mijn oudere versie van Outlook is gehackt...
  • peter59
    Peter, alle omschrijvingen waren vast op 1 na. Er was 1 uitzondering op 11.000 regels. Met niet dynamisch kun je wel goed sturen, maar...
  • O
    Peter, alle omschrijvingen waren vast op 1 na. Er was 1 uitzondering op 11.000 regels. Met niet dynamisch kun je wel goed sturen, maar...
  • Aar
    Aar waardeerde bron's bericht in het onderwerp Office Outlook met Leuk Leuk.
    Het gaat (dacht ik) om email van telenet.be en de melding over het wachtwoord daarvan? Als inloggen op webmail.telenet.be niet lukt, dan...
  • Aar
    Aar waardeerde Wok's bericht in het onderwerp Opgelost Tijdserver / Locatie met Leuk Leuk.
    Vanmorgen heb ik weer een Update gekregen, ik denk dat ze bij Microsoft de bug ook onder ogen gekregen hebben, en zowaar is het probleem...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Geblokkeerd pop-up scherm.
    Heb je een foto of screenshot van dat scherm? Dan kunnen we beoordelen of dit legitiem is of malafide. Als het echt een virus blijkt te...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Sandisk SSD 4tb zeer traag.
    Het is onbegrip en geen minachting......
Terug
Bovenaan Onderaan