Laatste bijdragen

• A
    Amstellovich1967 heeft het onderwerp Opgelost Variabele targets geplaatst in Excel.
    Hallo Experts, Ik heb een tabblad "Instellingen" waarbij ik op 1-1-2026 voor meerdere werkplekken een start target invult. Nu zou ik...
  • U
    Goedemorgen OctaFish, nog bedankt voor het helpen met meerdere selecties in het menu om te filteren. Werkt mooi. Ik begin het een beetje...
  • corania17
    corania17 reageerde op het onderwerp Opgelost Lange namen op pagina..
    Hallo OctaFish, Ik heb het voor elkaar gekregen. Het staat bij de menu's koppelingen maar niet altijd dus ik heb er gewoon over heen...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Lange namen op pagina..
    Dat zou bijzonder zijn, dat jij de enige versie hebt waarbij het niet kan ;). Zoals ik al eerder zei: de functie zit er al sinds...
  • corania17
    corania17 reageerde op het onderwerp Opgelost Lange namen op pagina..
    Beste OctaFish, Bedankt voor uw reaktie, echter kan ik nergens vinden bij de instellingen voor een tekstvak dat deze is te koppelen. Ook...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp VPN.
    Ikzelf heb bij NordVPN wel dat abo afgesloten. Het scheelt enorm veel geld met deze aanbieding. Waarom ik VPN heb? Geen idee of ik dat...
  • whittey
    whittey waardeerde edmoor's bericht in het onderwerp DVD Video'omzetten naar MP4 met Leuk Leuk.
    MakeMKV is wat mij betreft het makkelijkst. Als het dan met alle geweld een MP4 moet zijn kan je de MKV middels de VLC Media Player...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp VPN.
    In aanvulling op @enigma147 . Dit soort VPN's zijn grote onzin. Heeft geen enkele toegevoegde waarde. Waarbij ik het lijstje van Enigma...
  • enigma147
    enigma147 reageerde op het onderwerp VPN.
    Dt soort VPN diensten hebben over het algemeen heel weinig nut, op een paar specifieke toepassingen na. Die zijn: 1. Internetten op een...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opstarten.
    Om wat voor laptop gaat het?
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp VPN.
    Een VPN gebruik je voornamelijk als je wilt dat je niet met jouw eigen ip-adres publiekelijk het internet op wilt surfen. Of als je het...
  • doe-dit-dan
    doe-dit-dan heeft het onderwerp VPN geplaatst in Virus, Spyware, Firewall.
    Ik kan bij nord vpn voordelig een 2 jarig abbo afsluiten , ultimate voor €5,81 per maand of een beperkte abbo voor minder mijn vraag is...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Lange namen op pagina..
    Ik denk dat ik het wel weet. In het bestand dat je meeleverde had je tekst staan in beide tekstvakken. Dan kun je de tekstvakken niet...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp DVD Video'omzetten naar MP4.
    MakeMKV is wat mij betreft het makkelijkst. Als het dan met alle geweld een MP4 moet zijn kan je de MKV middels de VLC Media Player...
    • 1774108333145.png
  • M
    mcl heeft het onderwerp Opstarten geplaatst in Windows.
    Hallo, na een tijdje op vakantie start ik mijn laptop op en na 2 secondern wordt het scherm een stuk donkerder.Als ik dan weer op een...
Terug
Bovenaan Onderaan