Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Samsung S23 Ultra.
    Ik raad eens aan om een andere kabel te proberen. Als een andere kabel dit probleem heeft, dan kan het zijn dat er vuil in je connector...
  • B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Samsung S23 Ultra.
    Dank jullie allemaal voor jullie reacties. Vandaag weer buiten gefietst en ik heb eens goed opgelet. Bij de start was de accu niet...
  • B
    benikke reageerde op het onderwerp Opgelost Hyperlink.
    Het is fijn dat jullie me allemaal willen helpen helpen, waarvoor dank. Maar voorlopig laat ik het maar zo. Acces wordt gebruikt als...
  • Aar
    Ik ben wel benieuwd naar exacte melding, een telefoon gaat niet zomaar enkel waarschuwen dat de stekker er onmiddellijk uitgehaald dient...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Opgelost Schijf D in nieuwe laptop?.
    Standaard worden de bestanden opgeslagen in de mappen "foto's", "documenten" etc. Hoef je verder niks aan te doen. Zorg wel voor een...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Samsung S23 Ultra.
    Kan een vocht- of temperatuurmelding zijn.
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Schijf D in nieuwe laptop?.
    Opslag capaciteit is idd erg weinig om foto's op te slaan, cloud is ook wat beperkt, een grote externe schijf niet, kijk daar eens naar...
  • Aar
    Aar waardeerde bron's bericht in het onderwerp Samsung S23 Ultra met Leuk Leuk.
    Via Instellingen kan je bij Batterij > de Batterij bescherming aanzetten. Dan wordt het opladen gelimiteerd tot 85%. Komt zeer ten goede...
  • Aar
    De meest dramatische melding van Samsung die na 10 jaar nog steeds waardeloze sensoren gebruikt. Elke telefoon die ik gehad heb heeft...
  • W
    weerbericht heeft het onderwerp Access cursus van HELPMIJ geplaatst in Access.
    Ik heb rond 2014/2015 de bovengenoemde cursus verzameld(.25 afl.) Ik ben indertijd begonnen aan cursus, maar moest door tijgebrek...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost Hyperlink.
    Gaat dat om de zip in #26? Heb je die na het downloaden wel eerst gedeblokkeerd?
    • Deblokkeren.png
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Opgelost Hyperlink.
    Bedoel je daar het bestand mee dat ik je stuurde? Wat gebeurt er dan als je het (.accdb) bestand probeert te openen? Je hebt het...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost Schijf D in nieuwe laptop?.
    Veel plezier gewenst met je nieuwe laptop :)
  • B
    beatrix reageerde op het onderwerp Opgelost Schijf D in nieuwe laptop?.
    Ja, alleen de laptop en iPad. Bedankt voor de antwoorden.
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost Schijf D in nieuwe laptop?.
    Ja, Als je bijvoorbeeld meerdere computers thuis hebt en/of een NAS (Network Attached Storage). Als ik je zo hoor zal van beide geen...
Terug
Bovenaan Onderaan