Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Apache 2: aanpassen website folder.
    Je kan met wat configuratie-aanpassingen prima ervoor zorgen dat /home op je andere hardeschijf staat. Linux is heel erg flexibel daarin.
  • J
    Jorisvh reageerde op het onderwerp Apache 2: aanpassen website folder.
    Mijn 2de harde schijf is dit /dev/sda1 / nu gemount aan /media/joris/doc/ Als dit iets anders is dan /media/joris/doc, kan dat dan voor...
  • Aar
    Ik lees dat Apache problemen kan geven met /media. Dit is er écht niet voor bedoeld, tenzij je heel goed weet wat je doet. En anders...
  • J
    Sorry, maar ik heb liever al mijn data op een 2de harddisk.
  • Aar
    Niet echt een valide reden, lijkt me. Je kan prima /home backuppen.
  • J
    Ik heb al eens mijn computer geherinstalleerd omdat ik niet tijdig mijn Ubutu had geupdated. Zo kon ik al mijn data behouden.
  • Aar
    Dan moet je hem chownen: sudo chown -R joris:www-data /media/joris/doc/website Maar ik adviseer om /home te gebruiken. Of kan je...
  • J
    Dankjewel! Het werkt nu. Nu heb ik nog een ander probleem. Ik kan in deze map /media/joris/doc/website/Welenhoeck als gebruiker Joris...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Google hardware.
    Wat dacht je van een internetradio? En anders kan je zelfs een DAB-radiootje kopen (meteen handig als noodvoorziening).
  • Aar
    Dit lijkt dus fout: drwxr-x---+ 3 root root ... /media/joris Die map geeft géén toegang aan “others”. Apache draait als gebruiker...
  • J
    ls -ld /media drwxr-xr-x 3 root root 4096 jan 9 12:40 /media ls -ld /media/joris drwxr-x---+ 3 root root 4096 mei 27 19:24 /media/joris...
  • HSV
    HSV waardeerde snb's bericht in het onderwerp Opgelost van order input naar output met Leuk Leuk.
    Of met een klassieke dictionary: Sub M_snb() sn = Blad1.Cells(2, 1).CurrentRegion With CreateObject("scripting.dictionary")...
  • L
    Ludo68 reageerde op het onderwerp EHBO administratie hulp gevraagd.
    Dat is inderdaad zoals ik het bedoelde, wel de structuur van een vaste les, maar afhankelijk van hoe het loopt competenties aanpassen...
  • M
    mariannevanh heeft het onderwerp Google hardware geplaatst in Randapparatuur, Netwerk.
    Ooit kocht ik o.a. een Google Nest speaker waarmee ik naar de radio luister. De mogelijkheden zijn oneindig. Anno nu wil ik graag weg...
  • NoellaG
    NoellaG reageerde op het onderwerp EHBO administratie hulp gevraagd.
    Ik heb zelf ook veel les gegeven en meestal gaat het zo: er is een les waarvoor de onderwerpen/topics/hier competenties vastliggen, die...
Terug
Bovenaan Onderaan