Laatste bijdragen

• CorVerm
    @manamana, Met wat hulpmiddelen in m'n lijf kan ik best vooruit. Verder heb je eigenlijk niets over je gezondheid te zeggen. @ed, Daar...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp My-Ditto.
    Een bracket heb je in verschillende maten. Je moet dus echt wel weten welke je moet hebben voor je HDD. Ubuntu, welke versie, kan elke...
  • L
    Loabarg reageerde op het onderwerp Opgelost Excel grafiek t.o.v. norm.
    dag Peter, dank voor de aanvulling, ik ga hier verder mee gr Henny
  • M
    mariannevanh reageerde op het onderwerp My-Ditto.
    Dankjewel @RogerS Ik ben daarnaast ook bezig met een overstap naar Linux (Ubuntu). Zou dat nog een uitkomst bieden? Ook ontdekte ik dat...
    • IMG_20260608_155821217.webp
  • Aar
    Aar waardeerde RogerS's bericht in het onderwerp email probleem met Leuk Leuk.
    Helemaal mee eens. Ik laat het aan TS of hij een poging wil pogen.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp My-Ditto.
    Lijkt al een wat ouder apparaat te zijn. Goede kans dat dit onder water gebruik maakt van een oude SMB versie. Wordt door Windows niet...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp email probleem.
    Helemaal mee eens. Ik laat het aan TS of hij een poging wil pogen.
  • T
    Misschien is het duidelijker als je gewoon om een voorbeeldje (XLSM bestandje) vraagt. ;)
  • xps351
    Misschien is het duidelijker als je zegt dat je in rij 33-52 ook niets ziet staan.
  • srpchulp
    Helemaal mee eens. Ik heb wat meer info, ook van de KvK, nu en daaruit blijkt dat je hier niet mee in zee moet gaan en dus ook verder...
  • Tiborv
    Tiborv reageerde op het onderwerp Outlook.
    Log eens in op de webmailomgeving van KPN (https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp) en kijk daar eens of er meldingen komen die meer...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp Leuke grafiek.
    Kan je met dit iets aanvangen?
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp email probleem.
    @RogerS Ik heb geen idee of dat tegenwoordig nog makkelijk te doen is. Tegenwoordig is AVG een dingetje, en zomaar in e-mailboxen...
  • RogerS
    Als je deze niet vertrouwt (en zo te lezen is daar alle reden toe). Waarom er tijd in stoppen als er met 1 zoekopdracht een heleboel...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp email probleem.
    Er is ergens een procedure voor deze situatie. Kwestie van een ticket indienen. Als je geluk hebt neemt er iemand contact op die je...
Terug
Bovenaan Onderaan