Laatste bijdragen

• B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Opgelost Chromecast op versterker?.
    Krijg het na een volle nacht stoeien, niet voor elkaar om op de versterker af te spelen. Wel op de TV. Ik zal toch voor een simpele BT...
  • Aar
    Aar waardeerde Anghie's bericht in het onderwerp Outlook met Leuk Leuk.
    Het probleem met de mail is opgelost. Ik weet niet precies waardoor, maar het gaat weer prima.
  • A
    Anghie reageerde op het onderwerp Outlook.
    Het probleem met de mail is opgelost. Ik weet niet precies waardoor, maar het gaat weer prima.
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp EHBO administratie hulp gevraagd.
    In de ledentabel heb ik het veld Actief vervangen door het veld DatumEindeLidmaatschap. Je hebt daarmee in principe de mogelijkheid...
  • B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Opgelost Chromecast op versterker?.
    Dank je 'Lange Pier', ik zal daar het weekend eens rustig voor gaan zitten. Het gegeven dat jij denkt dat het middels de Chromecast moet...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Chromecast op versterker?.
    Chromecast werkt via de WIFI router en dan dient ook de versterker erop aangesloten te zijn en om dat te kunnen streamen dien je de...
  • U
    userman reageerde op het onderwerp Opgelost Windows niet te herstellen.
    @Lange Pier zoals in mijn vraag gezegd lukt niet Windows opnieuw installeren met behulp van Windows Update Ik heb een aantal back ups...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Windows niet te herstellen.
    https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/9-juni-2026-kb5094126-os-builds-26200-8655-en-26100-8655-1a9bcba6-5f53-4075-8156-fe11ac631737...
  • U
    De bewuste update verscheen op 2 juni op mijn pc en ik heb die tot enkele dagen geleden gerust gelaten maar er gebeurde niets. Ik heb...
  • U
    userman waardeerde Aar's bericht in het onderwerp Opgelost Windows niet te herstellen met Leuk Leuk.
    Gebruik de kracht van het blauwe vertrouwde Windows RE (Recovery Environment). Het heeft mij zelden in de steek gelaten! Stap 1: Open...
  • U
    userman waardeerde Aar's bericht in het onderwerp Opgelost Windows niet te herstellen met Leuk Leuk.
    En heb je mijn oplossing al geprobeerd? Daarna moet je de updates onderbreken. Maar mijn ervaring is dat een installatie van de update...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Windows niet te herstellen.
    En heb je mijn oplossing al geprobeerd? Daarna moet je de updates onderbreken. Maar mijn ervaring is dat een installatie van de update...
  • U
    Als ik de update terug verwijder dan sta ik toch nog even ver dan voor de update die niet wou installeren. De updatcache heb ik...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Windows niet te herstellen.
    Gebruik de kracht van het blauwe vertrouwde Windows RE (Recovery Environment). Het heeft mij zelden in de steek gelaten! Stap 1: Open...
  • U
    De herstelpunten terugzetten lukt niet, kan het bestand niet vinden. Nochtans is de recovery partitie volgens schijfbeheer in orde.
Terug
Bovenaan Onderaan