Laatste bijdragen

• mvdvlist
    mvdvlist reageerde op het onderwerp Oude code.
    Dat klopt dus toen werkte dit prima..
  • L
    Gebruikte de app eerst op mijn tablet en nu op mijn mobiel emt een pincode, erg makkelijk, kan ook op de PC via dat ding met de QR code.
  • cow18
    cow18 reageerde op het onderwerp Oude code.
    30 jaar, dan bestonden die tabellen nog niet, pas vanaf 2007 denk ik.
  • cow18
    cow18 waardeerde mvdvlist's bericht in het onderwerp Oude code met Leuk Leuk.
    Inderdaad. Maar zo heb ik hem gevonden in de oude doos. Vandaar. Die extra module is idd niet nodig. Gewoon leuk om te zien wat er in...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Opgelost formule W/V.
    Bij koop kan natuurlijk nog geen sprake zijn van winst. Bij verkoop wel. De vraag is in hoeverre de gegevens representatief voor de...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost formule W/V.
    Kun je hier iets mee? Tot stand gekomen met behulp van Claude.
  • S
    STM reageerde op het onderwerp Opgelost formule W/V.
    Doel : controle toegestuurde tabel in geel hoe bereken ik de W/V met de bereken de gegevens
  • peter59
    peter59 waardeerde AHulpje's bericht in het onderwerp Opgelost formule W/V met Leuk Leuk.
    @Jedi Zie #7.
  • peter59
    peter59 waardeerde popipipo's bericht in het onderwerp Opgelost formule W/V met Leuk Leuk.
    Als je tussen mijn woorden door gelezen had dan kon je ook wel begrijpen wat ik bedoelde: Er wordt geen vraag gesteld en alleen maar...
  • mvdvlist
    mvdvlist reageerde op het onderwerp Oude code.
    Inderdaad. Maar zo heb ik hem gevonden in de oude doos. Vandaar. Die extra module is idd niet nodig. Gewoon leuk om te zien wat er in...
  • Jedi
    Jedi reageerde op het onderwerp Opgelost formule W/V.
    Ik zie al waar het fout gaat: er staat een table met <td></td><td></td> maar daaronder staat <div style="text-align...
  • peter59
    @Jedi Sorry, maar dat heeft niets met dit onderwerp te maken. Dit is de HelpMij Excel-afdeling. Toch bedankt voor je bijdrage.
  • Jedi
    Jedi reageerde op het onderwerp Opgelost formule W/V.
    Het is html: <table><tr><td>bla bla</td></tr></table> Om dingen georganiseerd op het scherm te krijgen. Het probleem is, iedereen...
  • S
    STM reageerde op het onderwerp Opgelost formule W/V.
    ziehier het bestandje
  • peter59
    Of een Excel-bestandje of de website waar het vandaan komt. En zoals @HSV al vroeg: wat wil je precies?
Terug
Bovenaan Onderaan