Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Maar als je een e-mailadres registreert bij Google, dan moet je toch een tweede e-mailadres daar aan toevoegen, om je account mee te...
  • peter59
    peter59 waardeerde krullenbol's bericht in het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16 met Leuk Leuk.
    Waarschijnlijk is het probleem gewoon over als je bereid bent Chrome te gebruiken. Het is erg ingewikkeld websites te maken die het op...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp muziek app verwijderen uit i-mac.
    Als dat ergens in de regio Twenthe is, dan kon dat wel eens gebeuren 😊. Ovegiens zou ik de Muziek app gewoon laten staan. Zoals je al...
  • bmwpiet
    bmwpiet reageerde op het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16.
    zit nu bij toegankelijkheid/ ontwikkelaarsinstellingen voor Talk back (die ik aan heb laten zetten). Zit waarschijnlijk verkeerd...
  • bertus staigerpaip
    het werkt eindelijk , wat heb ik mij aan dat etterding geërgerd. ik gebruik vlc omdat ik dan meer controle heb met de instellingen, mijn...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16.
    Wederom Claude. Dat kan een paar oorzaken hebben. Laten we het stap voor stap uitsluiten: Scroll goed door — de optie heet exact...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp muziek app verwijderen uit i-mac.
    Het is ook veel simpeler. Muziekbestanden hebben, net als de rest, een extensie. Die kun je koppelen aan een ander programma dan de...
    • IMG_3450.webp
    • IMG_3451.webp
  • bmwpiet
    bmwpiet reageerde op het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16.
    1. Webvieuw implementatie staat er niet bij ontwikkelaars instellingen Heb chrome al jaren uitstaan. Was/is een data stofzuiger.
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Ik voer 1 tm 4 uit. Vervolgens: Dan maak je jan@gmail.com aan. Geen probleem! Komt er ook te staan. Dan zegt Google sturen je een e-mail...
  • bertus staigerpaip
    Bedankt voor de snelle reactie sense, ik hoor geen muziek meer, maar hij start wel op , en blijft zoeken naar muziek, ik moet toch nog...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Dus als ik jouw redenering volg dan zou niemand een gmail adres kunnen maken. Ook voor mij geheel onduidelijk wat er nu gebeurt is. Je...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Onduidelijk of begrijp je het niet? Je doet wat er staat en begint bij punt 1. Dan maak je jan@gmail.com aan. Geen probleem! Komt er...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Geen idee. Het is (mij) volstrekt onduidelijk wat je gedaan hebt. Eerst heb je het over het aanmaken van een nieuw (Gmail) adres. Hoe...
  • S
    Senso heeft het onderwerp Google Gmail geplaatst in Google Apps, Libre-/Open Office.
    Ik maak een nieuw e-mailadres aan. Staat op internet jan@gmail.com dan stuurt die mij ter verificatie een e-mail en zegt e-mailadres...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp muziek app verwijderen uit i-mac.
    Make VLC Your Default Media Player Go to your Apple menu  and open System Settings. Click General in the left sidebar, then select...
Terug
Bovenaan Onderaan