Laatste bijdragen

• L
    Loabarg reageerde op het onderwerp Excel selectie.
    Gaat mij erom als je twee codes gelijk hebt, dan is de kamer vol en moet je een andere selecteren, stel je hebt er 1 al gekozen, dan...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp Excel selectie.
    Kan je met dit iets?
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp hoe maak ik een map aan in startmenu.
    En welke Windows versie heb je het dan over?
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Opgelost Harde schijf.
    In de zakelijke markt kun je specifiek voor dit doel een "Keep your harddisk" garantie afsluiten. Als particulier heb je die optie niet...
  • G
    gonny64 heeft het onderwerp hoe maak ik een map aan in startmenu geplaatst in Windows.
    ik wil graag een persoonlijke map in mijn startmenu. Waar ook allemaal die andere blokken staan.
  • RogerS
    Je hebt vast niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Dat zijn er namelijk 8!=40320 stuks. Maar dat terzijde. Je hebt maar 2 pogingen...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Excel selectie.
    Misschien een stomme vraag maar waar kies je code 2?
  • M
    mcl reageerde op het onderwerp Opgelost Harde schijf.
    Back up doe ik altijd, maar ik wil niet dat mijn gegevens bij anderen terecht komen. Maar hoop maar dat het goed komt. Einde bericht...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Opgelost Harde schijf.
    Snap ik het nu niet goed? Ging het je alleen maar om de schijf dat die leeg gemaakt wordt, of ging het er nu om dat je al je gegevens...
  • I
    inkoopa reageerde op het onderwerp Opgelost Werkverdeling.
    Ja super hartelijk dank :) Ben ik dan al meer als een maand mee aan het stoeien geweest haha Dank voor de snelle hulp !!
  • L
    Loabarg heeft het onderwerp Excel selectie geplaatst in Excel.
    ik zou graag voor het boeken van hotels van personen voor een evenement willen maken waarbij 2 personen op een kamer gaan die dan...
  • AlexCEL
    AlexCEL reageerde op het onderwerp Opgelost Werkverdeling.
    Bedoel je zoiets? Voor A5: =FILTER(H5:J10;G5:G10="V";"") Zie ook bijlage.
  • M
    mcl reageerde op het onderwerp Opgelost Harde schijf.
    De laptop kon niet meer opgestart worden. Ik heb mijn geld terug ontvangen en zij garanderen dat de harde schijf volledig geformatteerd...
  • I
    inkoopa heeft het onderwerp Opgelost Werkverdeling geplaatst in Excel.
    Goedemorgen, Ik doe elke maandag de werkverdeling. Heb een klein excel bestandje gemaakt dat iedereen naar rato werk verdeeld krijgt...
  • Johannes1956
    Johannes1956 reageerde op het onderwerp Opgelost Harde schijf.
    Het beste is om een Back-up op een externe schijf te zetten, heb je meer zekerheid :cool:
Terug
Bovenaan Onderaan