Laatste bijdragen

• L
    LWM reageerde op het onderwerp Code voor mobieltje nodig.
    Er wordt gevraagd om een nick-code. Zegt me helemaal niets.
  • S
    SJ2706 heeft het onderwerp Verlofkaart via Excel. geplaatst in Excel.
    Hallo beste lezer, Ik wil naast mijn systeem die op mijn werk wordt gehanteerd zelf mijn eigen uren gaan bijhouden. Dit omdat het...
  • whittey
    whittey waardeerde edmoor's bericht in het onderwerp Code voor mobieltje nodig met Leuk Leuk.
    Als er pas om een code wordt gevraagd nadat er een sim in is geplaatst lijkt het me duidelijk dat het gaat om de code van de sim.
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Code voor mobieltje nodig.
    Als er pas om een code wordt gevraagd nadat er een sim in is geplaatst lijkt het me duidelijk dat het gaat om de code van de sim.
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Meer nachtmerrie, als je het mij vraagt. Zou ik dus niet doen 🤣
  • bmwpiet
    Onderaan hyberfil.sys , pagefile en swapfile bijvoorbeeld. Het is een .... gekocht en voor geïnstalleerde PC van een beurs. En hij...
  • Johannes1956
    Johannes1956 reageerde op het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging.
    Mag een slotje op, is afgehandeld, na telefonisch contact met Microsoft. Was inderdaad een verlopen Certificaat, ik heb een medewerker...
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp Code voor mobieltje nodig.
    Geen idee wat voor code het is. Had hem gisteren via Marktplaats voor een tientje verkocht aan iemand in de buurt die hem graag wilde...
  • bmwpiet
    bmwpiet reageerde op het onderwerp Eset loskoppelen voor een scan.
    @Bram65 Ik begrijp zelf niet meer, hoe ik dit heb gedaan, hi , hi Dat gratis kan ik zo snel niet vinden. Ben accountbeheerder met een...
  • bmwpiet
    Scannernaam in titel topic 1784359557 2 1784359654 Veel Windows , user en programdata. hier deel logfile .
    • 20260718_092247.webp
    • 20260718_092231.webp
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Windows laptop geeft continu blue screen.
    Die X250 is zo rond de 3e generatie intel. Dus technisch zou Win11 mogelijk zijn, maar ik zou me er niet meer aan wagen. 1784358280...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Code voor mobieltje nodig.
    Voordat je er moeite in stopt. Ondersteund dat ding minimaal 4G. Anders is het binnenkort toch einde oefening met het apparaat.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Opgelost windows11 update.
    Maar de updates komen wel gewoon binnen en worden geïnstalleerd? Indien ja, dan kan die melding gewoon genegeerd worden.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Eset loskoppelen voor een scan.
    Ik zou niet weten waarom niet. Je koppelt een apparaat af (Verwijder licentie). Installeert en koppelt elders. En als je klaar bent doe...
  • RogerS
    Op de achtergrond is er vanalls actief. En Windows zelf doet ook vanalles met bestanden op de achtergrond. Dus dan is de vragen welke...
Terug
Bovenaan Onderaan