Laatste bijdragen

• OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost windows11 update.
    Stappenplan voor de BIOS Open de BIOS: Start je computer opnieuw op en tik herhaaldelijk op de Delete-toets tot het MSI BIOS-scherm...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Opgelost windows11 update.
    Volgens mij zit er gewoon TPM op dit moederbord. Druk op F7 voor meer mogelijkheden. TPM
  • Gimli
    Gimli reageerde op het onderwerp Opgelost windows11 update.
    Dit moederboard is uit 2020. Ik kan het niet terug vinden in de BIOS. Ik zie wel XMP staan, maar dat is volgens mij iets anders.
    • bios.webp
  • Aar
    Aar waardeerde KoRe's bericht in het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen met Leuk Leuk.
    Ik hou jullie op de hoogte, veel plezier allemaal bij het voetballen
  • K
    KoRe reageerde op het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen.
    Ik hou jullie op de hoogte, veel plezier allemaal bij het voetballen
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen.
    Dat zal dan wel de oorzaak dat je er niet uitkomt.
  • K
    Ik kan er op de fiets heen, dus dat zal wel meevallen. Op hun site is de voet heel anders dan we in de winkel gezien hebben, dus we...
  • Aar
    Aar waardeerde peter59's bericht in het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen met Leuk Leuk.
    Misschien dit filmpje? Anders vraag iemand in je vrienden- of familiekring met 2 rechterhanden om hulp. Vaklui zijn momenteel goud waard.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen.
    Die vragen gewoon voorrijkosten en installatiekosten. Wat heb je liever, 100 euro aan kosten, of een handige klusser uit je buurt die...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen.
    Op je eerste foto staan 2 poten.
  • K
    Ik wacht op een nieuwe dag en ga dan wel even naar de winkel waar hij weg komt. We hadden eentje in de winkel gezien waarbij de tv op 2...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen.
    Ik zou je best willen helpen maar Zevenaar is me te ver weg. Misschien dat je iemand in je omgeving kan vragen er bij te assisteren?
  • K
    als het allemaal zo gemakkelijk is, kun je aan de hand van de foto's mij vertellen hoe ik moet handelen
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp LG 55QNED83B6A voet plaatsen.
    Misschien dit filmpje? Anders vraag iemand in je vrienden- of familiekring met 2 rechterhanden om hulp. Vaklui zijn momenteel goud waard.
  • K
    In elk geval bedankt voor je mee denken, ik wacht op een volgende tip
Terug
Bovenaan Onderaan