Laatste bijdragen

• L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Ontvangen duurt lang.
    Wat is het nu? En ligt eraan waar de mail server staat waar het vandaan moet komen.....
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp Opgelost Ontvangen duurt lang.
    Hoe meet u dat? 1784811699 Om de snelheid van je e-mailverkeer te testen, kun je gebruikmaken van de MxToolbox Email Deliverability of...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Ontvangen duurt lang.
    Als je echt meer duidelijkheid wilt hebben, stuur een e-mail naar iemand, en laat diegene de headers van de e-mail aan jou doorgeven...
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp Opgelost Ontvangen duurt lang.
    Een email gaat via vele kanalen en servers voordat ie aankomt. Verder bepaalt de e-mail provider in belangrijke mate hoe snel/langzaam...
  • B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Opgelost Subwoofer advies.
    Dank voor jouw reactie, ik heb uitsluitend interesse in de subwoofer. Dat de Polk niet de beste speakers zijn weet ik, voorheen had ik...
  • Aar
    Aar waardeerde bmwpiet's bericht in het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16 met Leuk Leuk.
    Het lijkt erop, dat een andere browser de oplossing is voor 1 weergave probleem.
  • whittey
    whittey reageerde op het onderwerp Opgelost Subwoofer advies.
    Die sub voldoet aan jouw wensen, bestellen, proberen, indien niet tevreden de sub op een andere plek zetten en nogmaals proberen. Nog...
  • bmwpiet
    bmwpiet reageerde op het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16.
    Het lijkt erop, dat een andere browser de oplossing is voor 1 weergave probleem.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Ontvangen duurt lang.
    Wat is lang? De e-mail legt altijd een weg af tussen verschillende mailservers. Heb je dit bij een bepaald e-mailadres/domein? Of bij...
  • M
    mcl reageerde op het onderwerp Opgelost Ontvangen duurt lang.
    Het ontvangen duurt nog steeds erg lang.
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Subwoofer advies.
    Lijkt mij een hele set incl. sub. https://hifi.nl/artikel/34882/Review-Audio-Pro-A48-en-SW-10-een-gulden-middenweg.html Die Polk set is...
  • B
    Bram65 heeft het onderwerp Opgelost Subwoofer advies geplaatst in Beeld & Geluidsapparatuur.
    Hoi, ik heb een Marantz NR 1604 versterker met daaraan twee Polk TX15 speakertjes plus een Polk ES35 centre-speaker. Nu wil ik er toch...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Foto's draaien ?.
    Of je moet in de commandline werken. Dat werkt lekker snel, en het is te automatiseren. Maar met roteren van foto's kan ik me indenken...
  • Aar
    Aar waardeerde kalm's bericht in het onderwerp Backup zekerheid met Leuk Leuk.
    Top bedankt voor de goede tips. Het komt helemaal goed.
  • alphamax
    alphamax reageerde op het onderwerp Foto's draaien ?.
    Ik denk dat je op zoek bent naar een "AI Photo Straightener", zie o.a. https://www.evoto.ai/features/photo-straightener Hier precies...
Terug
Bovenaan Onderaan