Laatste bijdragen

• femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Tabbladnaam in Firefox aanpassen.
    Ik heb een glazen bol zodat ik kan zien hoe de leden er fysiek en lichamelijk aan toe zijn. Alleen, vanochtend werkt de bol niet. Dus ja...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Contacten van WLM naar Gmail.
    Ik zal er aan werken. Bedankt! het is voor oudere mensen zo niet meer te doen. Uren en uren besteden aan inloggen, honderden pagina's...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Tabbladnaam in Firefox aanpassen.
    Ik zit al vanaf zes uur achter de pc om zaken voor elkaar te krijgen. Half blind en met een zeer slecht geheugen. Met dank voor je empathie.
  • femke98
    Zeg, ik probeer te helpen ja. Als je weet dat die websites in Start staan, maar je weet niet waar Start is, hoe moet ik dat dan weten...
  • S
    Ja, wat denk je, dat ik dat zo weet. Constant wijzigen de ontwikkelaars van Firefox ook de lay-out, dus dat moet ik ook weer opzoeken...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Contacten van WLM naar Gmail.
    Bron: ChatGPT De importfunctie zit niet in Gmail zelf, maar in Google Contacten. Ga als volgt te werk: Open Google Contacten (dus niet...
  • S
    Complete idioten zijn het bij Google. Je hebt er een dagtaak om iets eenvoudigs te realiseren!
  • S
    Dat is het punt niet. Het gaat om in Gmail importeren.
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Contacten van WLM naar Gmail.
    Heb je deze al gelezen? https://support.google.com/contacts/answer/15147365?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl&utm_source=chatgpt.com...
  • femke98
    Onder start in FF? Ik werk ook met FF maar waar zit start ?? Misschien bedoel je nieuw tabblad en dat ze daar dan staan? Als je dat...
    • Screenshot 2026-07-31 at 09-39-08 Nieuw tabblad.webp
  • S
    Ja, daar dacht ik zelf ook aan. Echter ze staan onder Start in FF. Moet even kijken of ik daar iets mee kan. Er openen gelijk een aantal...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Contacten van WLM naar Gmail.
    Ik heb geen WML, maar dit staat er. Open Windows Live Mail en klik linksboven op Bestand (File).Ga naar Exporteren en kies...
  • S
    Ja, dat denk ik ook. Wat kan er moeilijk aan zijn? Ja, dan ken je Google niet! De vraag is: wie weet hoe dit moet? Wat is de juiste...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Contacten van WLM naar Gmail.
    Ik denk, exporteren als een CSV-bestand en dan in Gmail contacten importeren.
  • S
    Senso heeft het onderwerp Contacten van WLM naar Gmail geplaatst in Internet, Games.
    Zal wel weer aan mij liggen dacht dat dit zeer eenvoudig binnen Gmail te importeren was maar ik zie geen importfunctie. De info op...
Terug
Bovenaan Onderaan