Laatste bijdragen

• fbijltje
    fbijltje waardeerde bron's bericht in het onderwerp Opgelost Excel tekst en waarde met Leuk Leuk.
    Of deze vind ik zelf leuker =WAARDE(SUBSTITUEREN(LINKS(A2;VIND.ALLES(" ";A2)-1);".";","))*10^(VIND.ALLES(RECHTS(A2;2);"KB MB GB TB")-4)
  • fbijltje
    fbijltje reageerde op het onderwerp Opgelost Excel tekst en waarde.
    ...kwam er niet uit met de syntax... Deze van BRON werkt super....die andere ook trouwens. A2 uiteraard vervangen door B3 zoals bij het...
  • fbijltje
    fbijltje waardeerde bron's bericht in het onderwerp Opgelost Excel tekst en waarde met Leuk Leuk.
    Zoiets =WAARDE(SUBSTITUEREN(LINKS(A2;VIND.ALLES("...
  • fbijltje
    fbijltje reageerde op het onderwerp Opgelost Excel tekst en waarde.
    Voorbeeld bestand ...ook datum kan wel anders.
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost Formule berekennen.
    @huizemeul Bekijk het filmpje eens, ik denk dat dit al veel van je probleem oplost. Het begin vormt eigenlijk de basis, daarna volgt...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost Excel tekst en waarde.
    Van welk jaar is deze? Heb je een uitgebreid voorbeeld van je gegevens, ervan uitgaande dat er geen gevoelige info in is verwerkt? Voor...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Hoe boot instelling wijzigen.
    Indien dat wel wil dan zou een stick met Mint toch ook willen, toch? En met een Rufus gemaakte stick kun je ook in W10 upgraden ermee...
  • fbijltje
    fbijltje heeft het onderwerp Opgelost Excel tekst en waarde geplaatst in Excel.
    Vele gegevens ingelezen betreffende de bandbreedte van websites. Het wordt weer gegevens als b.v. 512.2 MB en een ander voorbeeld is 1.4...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Formule berekennen.
    Peter schijnt precies te weten wat je wilt maken, en adviseert daarom Excel. Ik heb die kennis niet, dus ik waag mij daar (nog) niet...
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp Hoe boot instelling wijzigen.
    Contact is te lang geleden en die van mij kwam er gelijktijdig vandaan en ik heb dat probleem niet gehad. Stickje is inderdaad FAT32...
  • enigma147
    enigma147 reageerde op het onderwerp Hoe boot instelling wijzigen.
    Je zou contact kunnen opnemen met de verkoper. Dit soort laptops komen vaak in flinke partijen van een bedrijf, die allemaal op...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Hoe boot instelling wijzigen.
    Het lijkt erop dat je het stickje FAT32 hebt geformatteerd. Rufus moet je niet op een USB stickje zetten maar gewoon starten op een...
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp Hoe boot instelling wijzigen.
    Ik vind Windows helemaal sh... en gebruik al jaren Linux Mint. Probeer nu met Rufus W11 te installeren. Heb Rufus en iso W11 gedownload...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Opgelost Formule berekennen.
    Zoals al herhaaldelijk aangehaald horen berekende velden eigenlijk niet in tabellen thuis. Bovendien zijn tabellen alleen bedoeld om...
    • running.webp
  • H
    Uiteindelijk (nadat niets hielp) heb ik Windows 10 opnieuw geïnstalleerd omdat het bevriezen veroorzaakt werd door vermoedelijk een...
Terug
Bovenaan Onderaan