Laatste bijdragen

• L
    LWM reageerde op het onderwerp Hoe boot instelling wijzigen.
    Nadat ik de instellingen in de bios weer had teruggezet werkte het proces. Alleen reageert setup exe niet. Na derde keer wel!
  • D
    Desje58/ reageerde op het onderwerp Heb het verprutst.
    t'is dat wat ik wilde duizendmaal dank ik werk graag in exel maar moet nog veel leren
  • E
    emields reageerde op het onderwerp Heb het verprutst.
    Probeer deze eens
  • D
    het gaat om in te vullen maar wat gebeurd er met verbruik er is maar een rij is dit het totaal,kan ik bij bedragen alles van de zesde...
  • D
    Desje58/ waardeerde popipipo's bericht in het onderwerp Heb het verprutst met Leuk Leuk.
    Ik weet niet precies hoe het was maar ik heb alle lege rijen verwijderd en de dubbele eruit gehaald. Bekijk nu maar eens of hij doet wat...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Helderheid scherm.
    Turn off Adaptive Brightness or Night Light in Windows Display settings. These features can override manual slider controls. Check if...
  • T
    TolHansen reageerde op het onderwerp Helderheid scherm.
    Senso dank voor de extra informatie ik heb exact zo uitgevoerd wat je hebt aangegeven, ik kan helaas nog steeds niet de helderheid...
  • D
    Desje58/ waardeerde edmoor's bericht in het onderwerp Heb het verprutst met Leuk Leuk.
    Dat laat ik aan popipipo die het voor je maakte.
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Heb het verprutst.
    Dat laat ik aan popipipo die het voor je maakte.
  • D
    het gaat heb ingevuld en het lukt maar wat gebeurd er met verbruik is dit het totaal ? Er blijft daar maar een rij staan
  • edmoor
    Klik met rechts op het bestand en kies Eigenschappen. Zet een vinkje waar de pijl naar wijst en klik op Ok.
  • D
    waar vind ik dit ben niet zo engels vertaal eens
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Hoe boot instelling wijzigen.
    Not, anders was het wel gelukt...... Je kunt ook W10 upgraden met die USB stick gemaakt met Rufus maar dan wel met de juiste parameters...
  • edmoor
    Heb je het bestand na het downloaden wel eerst gedeblokkeert?
    • 1787140040255.webp
  • D
    macro's inschakelen gaat niet zodat ik de meterstanden niet kan invullen
Terug
Bovenaan Onderaan