Laatste bijdragen

• srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp afbeelding toevoegen in thunderbird.
    Als je een nieuw bericht maakt staat er rechts bovenin dit: Als je op Koppelen drukt krijg je de mogelijkheid om eem bestand, en dat...
    • 1787847443704.webp
    • 1787849360200.webp
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp afbeelding toevoegen in thunderbird.
    Dat kan gewoon door de afbeelding in bijvoorbeeld Irfan View te openen. Dan Edit > Copy. Dat kan je dan plakken met Ctrl-V in de body...
  • jobo182
    jobo182 heeft het onderwerp afbeelding toevoegen in thunderbird geplaatst in Andere software.
    hoe doe ik een afbeelding toevoegen in nieuw mailtje thunderbird ??
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Grub verwijderen.
    Wat is het probleem van een hoop opdrachten uitvoeren in powershell?
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp mainframe.
    Ik gok ook op een oude schijf die te lang nodig heeft om op te spinnen. In principe zou je dat moeten kunnen testen door het mainframe...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Grub verwijderen.
    "grub verwijderen uefi systeem" al op gegoogeld? Zat verwijzingen.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp pc start plotseling niet meer op.
    Ik begrijp die driver fetish van een aantal mensen echt niet. Als het gisteren met een driver werkt, dan werkt het vandaag met diezelfde...
  • CorVerm
    CorVerm heeft het onderwerp Grub verwijderen geplaatst in Windows.
    Beste mensen, Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd op een schijf waar een dual boot op heeft gestaan. (Windows 11 en Mint). Als ik nu de...
    • 20260827_110413.webp
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp mainframe.
    Ik vermoed deze: https://tweakers.net/pricewatch/13589/msi-k7t-pro2.html Leuke oude meuk !:) Kijk eerst eens in het BIOS of je de...
    • 1787823662143.webp
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp mainframe.
    @Gimli: Kan je een foto plaatsen van die K7pro2?
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp mainframe.
    En dit is de mainframe (IBM 370/135) waar ik in het verleden mee gewerkt heb:
    • 1787809911152.webp
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp mainframe.
    Ik had ook al een heel ander idee bij een mainframe. Zelf begonnen met, naast een aantal anderen, een VAX 11/750. Deze en die IBM Z...
    • FEpaKTgXEAQ6JN1.webp
  • enigma147
    enigma147 reageerde op het onderwerp mainframe.
    mainframe... 😆😄 Je bedoeld moederbord, ook wel eens mainboard genoemd. Een mainframe is een computer, voor bedrijfsadministratie of...
    • cq5dam.web.1280.1280.webp
  • G
    gGerretje reageerde op het onderwerp Velden optellen en vermenigvuldigen.
    Hallo Peter, Ja dat weet ik. En in Excel lukt het me ook wel. Dan zou ik er zelfs met VBA een mooi formulier voor maken. Maar toen ik...
  • Gimli
    Gimli heeft het onderwerp mainframe geplaatst in PC, Laptop, Tablet, Smartphone.
    Ik heb een mainframe gekocht (gebruikt). Een K7pro2. Na het bevestigen van alle snoertjes naar ID aansluiting op het mainframe heb ik er...
Terug
Bovenaan Onderaan