Laatste bijdragen

• femke98
    ik zal eens kijken wat de SSD op mijn desktop doet, wordt vervolgd met een screenshot. (uiteraard met Linux Mint, waar ik al bijna 20...
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp Vertalingen html pagina's.
    https://www.deepl.com/en/translator is beter in Europese talen "zeggen ze".
  • anton44
    Inderdaad. Maar oplosbaar? 1788078757 Als %corr% probleem niet op te lossen is dan los ik dit anders op. Bij het testen (corr <> 0)...
  • cow18
    cow18 reageerde op het onderwerp excel voor Jeu de boules.
    veel gokwerk van onze kant, weinig input tot zelfs geen reactie van de andere kant ...😪
  • edmoor
    Met set "date=%%A" zet je wel de waarde van de variabele date maar wijzig je niet de interne klok waar Get-Date).AddDays(%corr%) gebruik...
  • anton44
    Oeps. tijdens het testen nog een schoonheidsfoutje tegengekomen.. Regel 5 heb ik toegevoegd om een verkorte vermelding van de weekdag te...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp excel voor Jeu de boules.
    Ik heb dit nog gevonden
  • fbijltje
    Weet iemand een goed alternatief voor Google Translate? Ik gebruik voor een aantal websites die met html zijn gemaakt de google...
  • G
    gGerretje reageerde op het onderwerp Vreemd of toch niet?.
    Gelukkig niet gek, hè Ed. Jij voelt tenminste aan wat ik wilde horen. Dank je wel. Maar nee, ik heb geen andere PC. Ja, een iMac, maar...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Vreemd of toch niet?.
    Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je een vliegtuig bent ;) Heb je dat document al eens op een andere computer getest?
  • G
    ik ook niet als ik B3:E3 selecteer. Maar als ik E1:E5 selecteer wel. En als ik vervolgens opnieuw bijvoorbeeld B1:E10 selecteer zie ik...
  • edmoor
    Popipipo selecteert B3 tm E3. Ook dan zie ik niks in E3 verschijnen. Popipipo gebruikt Office 365
  • G
    Hallo Ed en Ahulpje, Dan ligt het misschien aan de versie. Maar popipipo ziet het wel dus er is toch iets vreemds aan de hand. Bedankt...
  • edmoor
    Wat ik al zei, hier gebeurt dat niet. Dat het aan Excel 2010 zou liggen lijkt mee raar. Overigens heb ik Office 2021.
  • G
    In B3 staat inderdaad ook "t/m vandaag". Dat is mijn eigen invoer. Maar in E3 heb ik niets gezet. De vraag is dus: A: hoe komt het dat...
Terug
Bovenaan Onderaan