Laatste bijdragen

• edmoor
    Probeer deze eens: https://www.trendmicro.com/en_us/forHome/products/housecall.html En verwijder AVG. De standaard meegeleverde...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp PDF reader.
    Foxit is een algemeen gewaardeerde PDF lezer: https://www.foxit.com/nl/pdf-reader/ Een PDF kan je ook in je browser openen. Dat kost...
  • T
    Tuut007 heeft het onderwerp PDF reader geplaatst in Andere software.
    Ik zoek een goeie gratis pdf reader maar alles wat ik vind is een proefversie waar ik later weer voor moet betalen.
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Zoeken in kolom A.
    Peter, Dat werkt natuurlijk, echter het blad Index wordt vaak vernieuwd. Volhouden om telkens formules te plaatsen is geen doen. Dus het...
  • G
    Hallo, ik heb windows 11 op mijn laptop en last van een trojan, althans dat blijven de pop-ups zeggen. Die staat steeds voor alle andere...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Zoeken in kolom A.
    Maak van D1 een keuzelijst. Je kan dan ook een deel van de naam tikken. Zie voorbeeld. Is maar een paar regels code: Private Sub...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Vreemd of toch niet?.
    Kan je dat niet even testen op een computer van een buurman, vriend, werk?
  • Warme bakkertje
    Warme bakkertje reageerde op het onderwerp Zoeken in kolom A.
    Zonder TextBox. Code in module van werkblad Index. Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) If Target.Count > 1 Then Exit...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Vertalingen html pagina's.
    Misschien is het makkelijker om je eigen website gewoon te voorzien van de juiste talen. Er zijn altijd woorden die op andere wijze...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Zoeken in kolom A.
    Of?? Met een hulpkolom. Deze is nu kolom O welke eventueel verborgen kan worden. Je hoeft nu niet je eigen VBA code uit te breiden.
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Zoeken in kolom A.
    Dat is handiger. Moet kijken of dit kan. Sheet1 waar deze namen opstaan wordt steeds opnieuw gemaakt met onderstaande VBA-code . Dat is...
  • E
    emields waardeerde Tech8's bericht in het onderwerp excel voor Jeu de boules met Leuk Leuk.
    Misschien moeten we iets minder geneigd zijn om direkt in gang te schieten.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp HTML naar Worpress.
    En de volgende stappen:
  • E
    emields reageerde op het onderwerp Zoeken in kolom A.
    Je kan het natuurlijk ook zo doen.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp HTML naar Worpress.
    Een leuk idee, @fbijltje. Het is alleen niet zo eenvoudig dan het lijkt. En was het maar zo makkelijk, dan had elke webdesignbureau...
Terug
Bovenaan Onderaan