Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Windows update.
    Had ik ook op meerdere PC's. Ikzelf heb deze functie bij de updates net maar uit gezet: Dan krijg ik hopelijk in plaats van een...
    • 1788195537535.webp
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp VBA werkt niet goed.
    Ik weet niet of jij wel eens Google Contacten hebt geïmporteerd. Dat is een een heel groot aantal kolommen. Daar begint het al mee...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp PDF reader.
    elke willekeurige browser, foxit reader, acrobat reader, enz., enz.
  • HSV
    HSV reageerde op het onderwerp X.Zoeken op basis van een voorwaarde.
    Per jaartal zijn de dienstnummers al uniek, dus onderstaande zal volstaan. =FILTER(A4:E13;C4:C13=C20) Om niet steeds het bereik aan te...
  • E
    emields reageerde op het onderwerp X.Zoeken op basis van een voorwaarde.
    Of zoiets?
  • E
    Enigmasmurf reageerde op het onderwerp VBA werkt niet goed.
    En toch heb ik sterk de indruk dat wat je vroeg, zowel in dit draadje als in het inmiddels op slot gezette, met name lege kolommen...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp VBA werkt niet goed.
    Er zijn meerdere verschillende methoden om csv om te zetten naar Excel, Vervolgens werk ik met 2007 en 2021. Het loopt niet altijd...
  • E
    Enigmasmurf reageerde op het onderwerp Delete empty columms.
    Hoe zat dat weer met die vele wegen... Met het toevoegen van "UsedRange.Column - 1" aan "Columns.Count" werkt het m.i. wel degelijk...
  • huijb
    huijb reageerde op het onderwerp Delete empty columms.
    Dan wacht we hier even op het antwoord https://www.helpmij.nl/forum/threads/vba-werkt-niet-goed.977621/
  • Warme bakkertje
    Warme bakkertje reageerde op het onderwerp Delete empty columms.
    Om de laatste kolom met data te vinden zou ik onderstaande gebruiken aangezien UsedRange onbetrouwbare resultaten kan geven. ' Find...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp X.Zoeken op basis van een voorwaarde.
    Hier is Power query uitermate geschikt voor. Laad het extern bestand in met behulp van Power Query. Bewerk het bestand in Power Query...
  • E
    Enigmasmurf reageerde op het onderwerp Delete empty columms.
    Bovendien, lijkt deze vraag niet verdacht veel (akkoord, niet verbergen maar verwijderen) op deze...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp X.Zoeken op basis van een voorwaarde.
    Misschien met deze formules? Naam: =X.ZOEKEN(A24;$A$4:$A$13;$B$4:$B$13) Info...
  • harrybrinkman
    harrybrinkman heeft het onderwerp X.Zoeken op basis van een voorwaarde geplaatst in Excel.
    Er is een externe lijst dienstnummers, namen, boekjaren etc. Via de functie "Uniek" heb ik alle unieke dienstnummers al gezocht. Nu wil...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Cleverbase.
    @blacksheep Op welke manier dan?

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan