Laatste bijdragen

• L
    Man man man, wat een toevoeging, miss. eens goed lezen wat er staat en dan pas commentaar geven. Nieuw hè, wil je toch je stempel op van...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp bad hostings.
    Eigenlijk is het relatief simpel. Bij de goedkope webhosting is het altijd een shared server. De hostingpartij zorgt dat de hosting...
  • Muchacho NL
    Dat grote glimmende ding ziet er meer uit als een drumkit rol, maar de vraag is: zit deze daar vast in de printer, of is dit de...
  • Muchacho NL
    Muchacho NL reageerde op het onderwerp bad hostings.
    Bij de ene hosting krijg je inderdaad wat meer rechten dan bij de ander. Dat is helaas zo. Dit doen ze echter niet om te pesten, maar...
  • Muchacho NL
    Muchacho NL reageerde op het onderwerp Installatie wordpress.
    Zit je in een login loop (dus telkens na inloggen weer terug naar de inlog pagina) of bedoel je dat je sessie niet doorloopt waardoor je...
  • H
    huizemeul reageerde op het onderwerp Opgelost vba code werkt niet.
    1788386033 Was dus fout het het veranderd. Ik denk het laaste plaatje. Kan geen getallen invoeren bij Categorie, Relatie, Omschrijving...
    • 1788383950229.webp
    • Schermafbeelding 2026-09-02 235034.webp
  • Wok
    Wok heeft het onderwerp Installatie wordpress geplaatst in Website maken, Programmeren.
    Ik wil wordpress onder xampp zetten om lokaal een website te boven. Ik heb de hele map wordpress onder c:\xampp\htdocs geplaatst xampp...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Opgelost vba code werkt niet.
    Niet helemaal. Met een relatie zeg je in feite dat gegevens uit de ene tabel (bijvoorbeeld tblBetaalwijze) overeen moeten komen met die...
    • Screen003.webp
    • Screen004.webp
  • K
    kenikavanbis reageerde op het onderwerp bad hostings.
    firewall indringers en ja mensen die er dag in en uit mee bezig zijn weten altijd iets meer . Meestal krijg ik te weinig rechten om het...
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp Opgelost Windows update.
    Maar ik ben dan meest meta, meta over meta geneuzel >;-) AI-overzicht De overtreffende trap van meta is meest meta.
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp bad hostings.
    Ow aaahhhh :-) Je verwacht dat ze alles doen om de hosting in stand te houden behalve als je zelf fouten maakt natuurlijk. Dan nog zou...
  • H
    huizemeul reageerde op het onderwerp Opgelost vba code werkt niet.
    xps351 Bedankt voor de hulp. Gelukkig geen commentaar maar hulp voor de leek (!) Ik denk dat je het zo bedoelt. 1788382951 Laatste even...
  • K
    Met mij bed bij maken is dat als ik werk en er gebeurt iets dat er iets misgaat je geen actie kan doen en van een hosting verwacht je...
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp bad hostings.
    "Mocht je wat pointers" willen betekent mocht je tips willen wat een goede keuze zou zijn vraag maar aan mij. En met je bed maken bedoel...
  • K
    een installattie verslag was leuk en mijn grote zorg is ik kan mijn bed niet maken bij een vps dat is mijn grootste bezorgdheid ...
Terug
Bovenaan Onderaan