Laatste bijdragen

• A
    Het Mozilla ondersteuning artikel lost niet veel op, deze gaat uit van een standaard oplossing Overigens zie ik op Internet inderdaad...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp bad hostings.
    de www.steunpuntwp..... doet het nu ook hoor! Wordt doorgelinkt Niets aan het handje. Heb wel een mini pakketje besteld voor heel...
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp bad hostings.
    Transip is niet slecht, heb goede ervaringen gehoord en de prijzen zijn ok. Contabo is lekker goedkoop, 5 euro voor 4 vCores 100Gb en...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp bad hostings.
    Ikzelf draai een VPS bij TransIP. Goede service en je kan er een hoop mee beheren en onderhouden. Voor de wat minder belangrijkere...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Installatie wordpress.
    127.0.0.1 www.wordpress.test 127.0.0.1 wordpress.test Dit is de beste toevoeging. Ik gebruik altijd de .test extentie voor mijn...
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp Installatie wordpress.
    Open C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts met notepad (.txt veranderen in alle bestanden) Voeg regel toe: 127.0.0.1 TAB (wat er staat...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Installatie wordpress.
    Zelf raad ik aan om een lokaal domein aan te maken voor Wordpress in je host-file. Dus dat je op je computer www.wordpress.test en...
  • puntXYZ
    Apart. Als de standaard oplossingen niet werken misschien dit? Wanneer WordPress op een lokale XAMPP-server je steeds dwingt om opnieuw...
  • Wok
    Wok reageerde op het onderwerp Installatie wordpress.
    Ik kom niet verder dan de dashbordbasispagina, alles wat ik aanpas verdwijnt in het niets. Dus ja een soort van een loop dat ik weer...
  • Aar
    Je zit dus niet in het Insider Programma. Wat meldt winver, als je dat uitvoert in Uitvoeren? je e-mailadres hoeven we niet weten.
  • peter59
    Maak even je emailadres zwart.
  • H
    bij deze.
    • Untitled.webp
  • Aar
    Open Instellingen via de sneltoets Windows + I. Ga naar Windows Update en kies Windows Insider-programma. Waar zie je daar? Heb je een...
  • H
    Hallo punt xyz , Ik zie nergens de optie Geen preview-builds meer ontvangen (Stop getting preview builds) Wat nu ?
  • puntXYZ
    Ach, dit zijn er gelijk drie waaruit ie kan kiezen :)
Terug
Bovenaan Onderaan