Laatste bijdragen

• puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp Linux 22.3 start niet meer.
    Crystaldiskmark open hebben en aangeklikt, alt en printscr drukken, hier in het tekstveld rechter muisklik, plakken.
  • J
    Snelkoppeling kun je toch zo maken op je bureaublad en aan de taakbalk vastmaken. rechtermuisknop op een lege plek op je bureaublad...
  • G
    Ik gebruik Win 11 En kon voorheen altijd de (knop) Downloads in de taakbalk zetten maar dit is nu niet meer mogenlijk. Iemand die raad...
    • Schermafbeelding 2026-09-06 102813.webp
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Linux 22.3 start niet meer.
    Maak een foto en deel het? Schrijf het 100 procent correct over en typ het hier neer? Genoeg simpele oplossingen voor zoiets wat niet al...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Linux 22.3 start niet meer.
    Is leuk zo'n dualboot (deed ik heel vroeger ook) maar had allang door dat ik Linux voor altijd zou gebruiken. Dus Windows weg. Dualboot...
  • bmwpiet
    bmwpiet reageerde op het onderwerp Linux 22.3 start niet meer.
    Als ik wist, hoe dit te kopiëren, dan plaats ik dit hier. 1788680916 Ja hele pc weg. Wordt warm, 2 blowers en obsolete. Maar eerst...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Installatie wordpress.
    Pas gewoon eens aan wat er gevraagd wordt? Dan even Windows opnieuw opstarten (Apache gebeurt dan toch af. En probeer het dan eens...
  • Wok
    Wok reageerde op het onderwerp Installatie wordpress.
    Alles staat weer terug, uiteraard backups :) ik laat voorlopig de localhost even staan, want mijn browser die moppert al als ik dat...
  • Aar
    Is het nou zo moeilijk om te snappen dat er wat nog wat vragen open staan waar je nog steeds geen antwoord op gegeven hebt, terwijl je...
  • Wok
    Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben als ik de hosts file verander mijn browser accepteerd niets meer. ik zet alles terug naar...
  • Aar
    Als je nou eens concreet antwoord op de gegeven vragen, wordt het makkelijker. Anders wordt het voor mij ook frustrerend.
  • Wok
    Fatal error: Uncaught ValueError: setcookie(): "path" option cannot contain ",", ";", " ", "\t", "\r", "\n", "\013", or "\014" in...
  • Aar
    Aar waardeerde puntXYZ's bericht in het onderwerp Hoe krijg ik KompoZer in het Nederlands met Leuk Leuk.
    Zei mijn vrouw ook nog vannacht ;-)
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp Hoe krijg ik KompoZer in het Nederlands.
    Zei mijn vrouw ook nog vannacht ;-)
  • Aar
    Hoe ziet je C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts er nu uit? Hoe ziet je toevoeging van C:\xampp\apache\conf\extra\httpd-vhosts.conf...
Terug
Bovenaan Onderaan