Goedemiddag,
Ik ben momenteel bezig met het opzetten van mijn klantbestand, nu zit ik inmiddels gebakken met hoe mijn excel bestand eruit ziet en werkt. alleen wil ik graag nog 1 ding toevoegen. De vraag is alleen hoe ik dit doe.. ik weet overigens dat het er is.
Het gaat om het volgende, ik wil graag een voorblad hebben (blad 1) waarbij in dan de gegevens van de klant kan invullen:
Naw:
Voorn:
tussenv:
Achtern:
06-N:
Contract Datum:
Eindcontract datum:
enzovoort.
Wanneer ik dit dan op het voorblad heb ingevuld en op een button druk bijv. "creeer" druk dat excel deze automatisch in blad 2 in een rij zet onder de data zoals ze ingevuld zijn op het voorblad.
zodra ik dan weer een nieuwe klant op het "voorblad" aanmaak hij er deze dan netjes onder zet.
Ik hoop dat het duidelijk is.
zelf kwam ik er niet uit met google of de benaming hiervan.
mocht iemand de term hiervoor weten en een goede link hebben ben ik al geholpen en ga ik verder op onderzoek uit.
Bij voorbaat dank voor uw reactie!.
Groeten Lorenzo
Ik ben momenteel bezig met het opzetten van mijn klantbestand, nu zit ik inmiddels gebakken met hoe mijn excel bestand eruit ziet en werkt. alleen wil ik graag nog 1 ding toevoegen. De vraag is alleen hoe ik dit doe.. ik weet overigens dat het er is.
Het gaat om het volgende, ik wil graag een voorblad hebben (blad 1) waarbij in dan de gegevens van de klant kan invullen:
Naw:
Voorn:
tussenv:
Achtern:
06-N:
Contract Datum:
Eindcontract datum:
enzovoort.
Wanneer ik dit dan op het voorblad heb ingevuld en op een button druk bijv. "creeer" druk dat excel deze automatisch in blad 2 in een rij zet onder de data zoals ze ingevuld zijn op het voorblad.
zodra ik dan weer een nieuwe klant op het "voorblad" aanmaak hij er deze dan netjes onder zet.
Ik hoop dat het duidelijk is.
zelf kwam ik er niet uit met google of de benaming hiervan.
mocht iemand de term hiervoor weten en een goede link hebben ben ik al geholpen en ga ik verder op onderzoek uit.
Bij voorbaat dank voor uw reactie!.
Groeten Lorenzo
Laatst bewerkt: