Convert Doc naar BB code.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiderman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi Allemaal,

Op een dag dat ik ff niets te doen had, heb ik in http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=264095 om een idee gevraagd.

jippiejajee kwam met het idee voor een programmatje dat bijvoorbeeld een words document kan converteren naar BB code (Dit is tekstopmaak die op veel forums wordt gebruikt).

Daar is het volgende programma uit gekomen.
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=35417&d=1159537632

Via deze weg wil ik vragen of er meerdere mensen mee willen testen en me kunnen berichten of er nog bugs in zitten (minimale systeemeis is .NET framework).

Bij voorbaat dank.

Heb het gedaan maar kreeg de volgende melding in een dialog venster:

Sorry geen CodeTypes gevonden.Programma beeindigd.

Kon alleen maar "ok " klikken.

Draai Framework.net2.0 van MS en de compact versie.
Hoop dat je er wat aan hebt.

Hoi Quatsch,

Als alles goed is gegaan dan hoort er op dezelfde locatie als het programma staat, een map te staan met de naam CodeTypes. In deze map moet minimaal 1 *.txt bestand staan.

Heb je de zip-file uitgepakt of heb je het bestand vanuit het zip bestand gestart?

Hoi Quatsch,

Starten vanuit een zip werkt niet. Het programma kan dan niet bij de juiste map komen omdat deze nog in de zip zit. Je moet het dus eerst uitpakken, en ergens op je harde schijf opslaan (locatie maakt niet uit, zolang het programma en de map maar in dezelfde map staan).

en vanuit de de map zonder *.txt en vanuit de map met een test.txt
Zelfde resultaat

Heb de map codetype ook naar de test map verplaatst werkt prima.
Bij uit pakken wordt er bij naar een ramdisk gewerkt en doe mijn test ook op deze disk.
heb gewoon nogmaals uitgepakt en toen kwam de map codetype wel mee.
Denk dat ik alleen de excutable heb uitgepakt de eerste keer.
Dus het werkt zoals belooft!!
bedankt voor de moeite
(KeesKloost)haha

Hoi Quatsch,

Ik ben blij dat het toch werkt.

Laat de op en/of aanmerkingen maar komen :D

Zijn er nog mensen die dit progje aan het testen zijn, zoja dan hoor ik het graag.

i krijg de fur "kan programma niet juist instaleren"
he los ik dit op?

Hoi jorants,

Kun je iets meer details geven zoals.

Heb je Windows XP met service pack2?
Wat voor foutmelding krijg je (misschien een screenshot erbij).

ik heb win xp, serverpack 2

bij gevoegt als bijlage zit een afbeelding van de fout die ik bij het opstarten krijg.

Bijlagen

• foutmelding.JPG
    foutmelding.JPG
    9,7 KB · Weergaven: 42
Hoi jorants,

Ik heb ff een test versie gemaakt.

Deze geeft een melding aan het begin (als hij tenminste zover komt). Kun je daar een screenshot van maken en die hier plaatsen.

Ook heb ik een kleinigheidje veranderd.

P.S. kun je me je windows versie vertellen (home,pro, Media edtion) en of je Office op je pc heb geinstaleerd.

Bij voorbaat dank.

heb de link in je eerste beriht gedownload, weer et zelfde, start de exe op en meteen die waarscgeeuwing, verder niks.

windows home, met microsoft office, ook code editor, html-kit, en ik gebruk fire fox.
genoeg? :D als je meer wilt weten zeg het.

Sorry was vergeten bestandje bij te voegen:confused:

EDIT:Oudere versie van het bestand is verwijderd

Laatst bewerkt:
Hoi jorants,

Te eerste bedankt voor het testen.

Ik heb weer een paar kleinigheidjes verandert. Als het programma nu nog niet opstart kun je dan het bestandje WindowsApplication14.exe opstarten.
Als WindowsApplication14 het wel doet, kun je dan de tekst die je dan ziet hier plaatsen.

Bij voorbaat dank.

EDIT:Oudere versie van het bestand is verwijderd

Laatst bewerkt:
Hoi jorants,

Dan weet ik het zo 1,2,3 ook niet meer.

Weet je welke versie van Framework je op je PC hebt?

ConvertDoc2BB.exe lukt niet

Hoi Spiderman,

Ik heb juist uw veelbelovend progje willen testen maar het lukt niet. Als ik het opstart krijg ik een foutmelding:
Toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Als ik dat doe dan stopt het. Heb je al een oplossing?

Guido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan