OCR-B font

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitzuh

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2002
Wie weet waar ik OCR-B fonts kan downloaden? (een lettertype dat voor datascan gebruikt kan worden)

Kijk hier eens, ff stukje naar beneden scrollen, en als dit niet goed is, zoek dan eens met google "ocr-b" download free

deze is niet gratis.

Groeten Neleke

Ik ben zelf enige tijd ook op zoek geweest naar een barcode letter type. Ik ben toe bij
http://www.squaregear.net/fonts/free3of9.shtml
terrecht gekomen. Dit is een wat oudere barcode maar deze barcode werkte pefect voor onze scanners.

Als je deze font gebruikt hou er dan rekening mee dat je deze barcode altijd moeten beginnen en eindigen met '*'
BV *1234567890* voor code 1234567890

Ik had in Word soms nog wat probleren dat Word achter het laatste * nog een enter teken mee gaf in het zelfde barcode lettertype.

Succes,

Léon

Nee ik heb al een programma voor het maken van barcodes, maar ik heb dat ocr-b lettertype nodig voor het printen van acceptgiro's (komt nogal precies, blijkbaar)

het printen van acceptgiro's? Dat doe ik altijd met Arial en nog nooit commentaar gehad van de bank.

Ik kan de link wel openen, misschien gebruik je een pop up blokker?

Neleke

Laatst bewerkt:
nee, geen popup blokker,
en over die acceptgiro's,
met welk programma doe jij dat?

Geplaatst door Jitzuh
nee, geen popup blokker,
en over die acceptgiro's,
met welk programma doe jij dat?
Voor de aanmaak van acceptgiro's gebruik ik access, maar ieder ieder programma dat gebruik maakt van het lettertype Arial moet kunnen.

Maar heb je al gezocht met google, als je toch liever gebruik maakt van een OCR lettertype?

Groeten Neleke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan