Onderhoudsplanning en machinegegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerald Baalhuis

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Access bestand maken met daarin een onderhoudsplanning en een zgn. machinekaart (met alle gegevens, onderdelen, uitgevoerde reparaties en onderhoud e.d.). Deze vraag heb ik ook gesteld op het Excel forum en daar meldde iemand mij dat Access daar eigenlijk veel beter geschikt voor is. Omdat ik echter met Accesss erg weinig ervaring heb devraag: Is er iemand die al eens zoiets gemaakt heeft?

Gerald

Ooit eens een kopie op HelpMij voorbij zien komen van Ozhan99.
Ik kan hem alleen mailen. De zip past niet in de bijlage.
Het is een compleet systeem in acces, zoals jij zoekt :)
Interesse? mail me even.

Zitten wel foutjes is, volgens mij iets met invullen hier en daar.
En hier het bijhorende topic.
In de loop van het topic worden de problemen met zijn database besproken en opgelost.
Zijn laatste post legt hij zelf uit hoe.

Laatst bewerkt:
graag ook de link

Ooit eens een kopie op HelpMij voorbij zien komen van Ozhan99.
Ik kan hem alleen mailen. De zip past niet in de bijlage.
Het is een compleet systeem in acces, zoals jij zoekt :)
Interesse? mail me even.

Zitten wel foutjes is, volgens mij iets met invullen hier en daar.
En hier het bijhorende topic.
In de loop van het topic worden de problemen met zijn database besproken en opgelost.
Zijn laatste post legt hij zelf uit hoe.

Dit is wel een zeer oud topic maar zou je mij deze link naar de access aplicatie ook nog kunnen mailen

Ik weet niet of je veel aan deze db hebt, want ik vind 'm nogal storingsgevoelig in elkaar zitten, maar je kunt 'm gewoon downloaden via de link. En anders heb je 'm hier...

Ik weet niet of je veel aan deze db hebt, want ik vind 'm nogal storingsgevoelig in elkaar zitten, maar je kunt 'm gewoon downloaden via de link. En anders heb je 'm hier...

bedankt voor de snelle reactie, heb hem opgehaald en zal kijken of ik iets kan leren hiervan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan