Met meerdere mensen tegelijk cammen via WLM?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knight2008

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Hallo allemaal,

Ik heb zoals bijna iedereen misschien wel Windows Live Messenger, maar ik zou graag met meerdere mensen tegelijk kunnen cammen, maar bij WLM is het alleen mogelijk om met 1 persoon een Videogesprek te voeren.

Hoe kan ik dit omzeilen/oplossen?

Alvast bedankt

Reactie #1

Ja klopt, maar niet iedereen heeft Skype en het is een beetje omslachtig om iedereen te vragen uit mijn MSN lijst om Skype te installeren, vind ik althans..

Ja klopt, maar niet iedereen heeft Skype en het is een beetje omslachtig om iedereen te vragen uit mijn MSN lijst om Skype te installeren, vind ik althans..

Je hebt nu een nieuwe versie van msn geinstalleerd, waar webcammen met meerder personen is uitgeschakeld.

Je zult een oudere versie moeten installeren.

De oude versie:
Zie deze helpmij treath, laatste bericht
Of de direct download link. Klik en dan bericht nummer 4.

Je moet dan oude versie van windows live essentials verwijderen, en deze installeren.

Suc6 :thumb:

Grt

Rens

Reactie #2

Beste Rens,

Heb hem gedownload en probeer hem te installeren, maar iedere keer als ie bijna bij de 100% is gaat ie terugdraaien naar 0% en krijg ik de melding dat ie niet geïnstalleerd kan worden, wat nu?

Beste Rens,

Heb hem gedownload en probeer hem te installeren, maar iedere keer als ie bijna bij de 100% is gaat ie terugdraaien naar 0% en krijg ik de melding dat ie niet geïnstalleerd kan worden, wat nu?

mmm dat is vreemd. :(

Ik moet hem thuis ook nog even installeren...

als het bij mij ook niet werkt, ligt het aan de download.

Grt

Rens

Ik heb de oplossing gevonden.

Doe precies wat ik zeg.

- Download deze versie.(dat is deze link: Download Windows Live Messenger 14.0.8089.726 (24.0 MB) )
- dubbel klik op installeren, en hij installeer automatisch.(engelse versie)
- Deze versie downloaden, zie bericht 4.
- Installatie starten, en nu wordt msn autmatisch bijgewerkt naar nederlands.
- Klaar.

Dit werkte bij mij.

Suc6 :thumb:

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan