Laptop wordt warm...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo, als ik mijn laptop aanzet na een half uur / uur wordt de onderkant gewoon heel warm.
Ook de toetsenbord en omheen de touchpad word warm, waar aan kan dit liggen?

Goedemorgen,

Draait de koelventilator wel? de koelopening goed stofvrij ? en misschien eventueel de temp meten bv met speccy

hoe kan ik weten of de koelventilator draait? en moet ik de stof van binnen schoonmaken?
Ik heb de programma gedownload, Processor warmte is momenteel 60 graden, en de moederbord 55...

Maar na een tijdje werd mijn moederbord 80 graden. heel warm dus

Momenteel is de moederbord rond een graad of 70, en de processor komt tegen de 80 aan...
En de laptop is niet eens op zijn heetst

Momenteel processor 86-87 graden en laptop is al behoorlijk heet, en de moederbord rond de 77-78...

Wat kan het probleem zijn aub?

Hallo

"mijn laptop" --> merk/typenr/ouderdom is nuttige info ... nu sluit je misschien specifiek voor u nuttige info uit.

"de touchpad word warm, waar aan kan dit liggen? " --> is reeds eerder vermeld ... vermoedelijk een niet werkende ventilator , of een verstopte heatpipe radiator.

"hoe kan ik weten of de koelventilator draait" --> dit hoor je , en je zou airflow (warme lucht) uit de laptop moeten hebben.

Ik gok dat dit een al oudere laptop is , die nog nooit stofvrij is gemaakt.

Hoe je dit kunt doen staat hier :

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/718449-laptop-heet-(?highlight=laptop+stofvrij+maken

Dit is geen gezonde situatie , en er dient aktie te worden genomen.

Een laptop met dergelijke temperaturen is zeker geen lang leven beschoren.

Indien al het bovenstaande voor u chinees is , laten doen door iemand met de nodige ervaring.

Dit is nog geen 10 min werk.

peter

HEEL erg bedankt voor je geweldige raad, ik ga zo snel mogelijk even alles stof vrij maken...

Want me laptop is alweer is heel warm processor is namelijk 90 graden hehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan