categorie tekst op afbeeldingen (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mindscanner

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2012
Hey allemaal,

Hier ben ik weer met een CSS vraagje.

De laatste keer had Csshunter me geholpen om een code te herschrijven zodat ik de categorie tekst op mijn afbeeldingen kon zien.
Nu heb ik mijn site beetje veranderd (wordpress theme) waardoor ik nu ook sub menu's heb (media>films>games>gadgets)
De code die Csshunter veranderd heeft werkt natuurlijk nog maar ik zou er nu ook graag de sub menuutjes bij hebben.
En jah..ik ben nogal een leek in de code schrijven,zou iemand die eventueel nog eens kunnen aanpassen ?

Dank u

Link naar eerste vraag (opgelost) http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/746876-categorie-tekst-op-afbeeldingen

Code die ik nu heb:
Code:
<div class="date-meta">Rubriek: <?php $category = get_the_category(); if(!empty($category)) echo $category[0]->cat_name; ?></div>

Link naar website: http://www.cafeproat.be

Alvast bedankt!

Iets duidelijker as het kan

Het is niet helemaal duidelijk wat je wil.

Wat ik nu eruit begrijp is dat je een plaatje hebt. En boven op het plaatje wil je je submenu.
Of bedoel je dat niet?

@ Andywebnl,

Nee dat bedoel ik niet.

Paar dagen/weken geleden had ik een gewoon menu met categorieën en geen sub categorieën home,nieuws,picdump,video.
Nu heb ik dat menu ook nog eens onder verdeeld met andere categorieën.
Hoofd:Fun en daar onder de sub categorieën video>picdump.
Nu de code die ik van Csshunter heb gekregen liet die categorieën boven op een afbeelding zien.http://www.cafeproat.be
Code:
<div class="date-meta">Rubriek: <?php $category = get_the_category(); if(!empty($category)) echo $category[0]->cat_name; ?></div>

Als je op men site kijkt zul je nu een zwart/grijs balkje zien bovenop elke afbeelding (de eerste code) met daarop enkel de hoofd categorieën zoals die nu ook in het menu staan,maar geen sub categorieën en deze zou ik er graag willen bij hebben in het zwart/grijs balkje.