• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

statistieken excel (voetbal)

Status
Niet open voor verdere reacties.

juulkuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2013
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een vraagje.
Ik wil bij mijn voetbalteam de statistieken in excel bijhouden.
ik heb hier alleen nog nooit mee gewerkt dus weet niet hoe het moet.

in mijn statistieken moet staan:
aantal speelminuten
doelpunten
assist
trainingsopkomst
afmeldingen trainingen
afmeldingen wedstrijd
blessures
en opstellingen per wedstrijd.

kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Met sportieve groet,
Jules

PS. ik weet niet of dit het goede topic is om het hier neer te zetten
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Helpmijdagen hebben niets met Excel te maken, daarom naar de Excel sectie verplaatst.
 
Onlangs heb ik soortelijke vraag voorbij zien komen die al redelijk ver was ingevuld. Ik kan hem nu even niet terug vinden maar misschien dat één van de andere helpers het nog wel weet. Anders zal je toch zelf even een opzetje moeten maken met wat je voor ogen hebt en hoe je alles wil invullen. Het maakt niets uit dat het er in het begin "knullig" uitziet. Maar alleen op basis van jouw vraag iets maken gaat veel tijd kosten omdat we misschien wel hele verschillende denkrichtingen hebben.
 
Met onlangs bedoel ik geen draadje uit 2007:) Laat @juulkuh maar even met een voorbeeldje komen. Of opzoek gaan naar iets wat in zijn straatje past.
 
ik kan helaas geen voorbeeld geven omdat ik niet weet hoe ik dat in excel moet maken met die berekeningen enzo.
 
Dit is een te makkelijke reactie. De berekeningen vogelen we wel uit. Ik neem aan dat je wel een opzet kan maken met hoe je het voor ogen hebt? In jouw vraag zitten minimaal drie deelvragen:
- wedstrijd;
- training;
- persoonlijke gegevens van spelers/team.

Om dit alles samen te brengen tot één overzicht per speler/team of wat dan ook is meestal niet zo heel moeilijk. Je kan natuurlijk ook even navraag doen bij andere begeleiders hoe zij dit bijhouden.
Het gaat erom hoe je de gegevens in excel wil zetten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan