• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectie van gegevens bijwerken met behulp van een (macro) knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelle87

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2013
Goedenmiddag,

Op mijn werk gebruiken we bestellijsten, die vanuit 3 verschillende bestanden met verticaal zoeken worden bijgewerkt. Zodra een bestellijst wordt geopend, wordt gevraagd of deze bijgewerkt moet worden. Deze melding wil ik graag uitzetten en vervangen door een opdracht knop, die er voor zorgt dat de gegevens bijgewerkt worden.

Bij deze 2 voorbeelden:
Bekijk bijlage Bronbestand_TEST_bijwerken met knop.xlsm

Bekijk bijlage Bestellijst_TEST_bijwerken met knop.xlsm

In feite moet dus met 1 druk op de knop, de betreffende kolom bijgewerkt worden.

Wie weet of en hoe dit verwerkt kan worden?

Alvast weer bedankt!

Groet,
Jelle

Ja, dat riep je al eerder over een afgeronde vraag. Sorry, maar dit is toch echt een andere vraag.. Het gaat wel over dezelfde bestanden, maar dat staat er los van lijkt me..

Dat de vraag iets anders is zal best wel kloppen. Jouw manier van posten vind ik wat minder correct. De bestanden zijn tot stand gekomen door hulp van andere gebruikers. Dus je kan op zijn minst even er bij vermelden hoe het een en ander tot stand gekomen is. Door het hier opnieuw neer "kwakken" van een paar bestanden ga je zeer zeker niet geholpen worden.

In het vorige draadje heb ik niets geroepen. Alleen aan jou kenbaar gemaakt hoe je het beter kan doen als je geholpen wil worden.

Maar verder wens ik je succes met het vinden van de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan