vga-hdmi-dvi werken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi


Op moederbord zitten toch ook drie videokaart aansluitingen zou hem op de vga eens aansluiten dan zou je beeld moeten krijgen.
 
is dat dan onboard?

ik heb trouwens maar 1 aansluitng op mijn moederbord voor een videokaart
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi


Ja reven voor het gemak de onboad zit eigenlijk in de processor
 
Maar hoe kan ik dan mijn videokaart met het onboard ding verbinden? als het in de processor zit?
 
En ook maar even voor alle zekerheid:

afstandsbusjes onder je moederbord geplaatst?
 
Ja maar ik kan mijn schermen niet verbinden met de monitor aansluitingen maar de usb's werken wel

afstandsbusjes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Door wat ik zeg op moederbord videokaart aansluiting aan te sluiten en zoals Mrmusic al liet zien je hebt drie aansluitingenwaarom niet je hebt een hdm een dvi en een vga aansluiting welke stekker zit er dan op je scherm
hoe kom je nu bij afstand busjes die zal je toch wel gebruikt hebben anders zal je het moerbord er ook maar slecht ingekregen hebben
 
Laatst bewerkt:
Maar mijn schermen verbinden niet met de schermen, de usb's werken wel dus ik ga ervan uit dat er niets met het moederbod is, en wat zijn afstandsbusjes?
 
Oke je gaf antwoord op Mr music aangaande de afstand busjes dat zijn busjes die je tussen moederbord en behuizing gebruikt.

En wat bedoel je met deze :
Maar mijn schermen verbinden niet met de schermen, en hoe weet je dat de usb wel werkt
 
Laatst bewerkt:
En zijn die heel belangrijk?
En mijn videokaart gaat niet aan als ik alles opstart maar mijn koeler en optische drive wel
 
Sorry hoor maar geef eens duidelijk antwoord en ja busjes zijn over het algemeen vrij belangrijk. En je ventilator gaat denk ik niet draaien omdat bij opstarten
nog geen warmte aanwezig is ./ maar doe nu eerst eens wat ik in bericht 21 opper
 
Laatst bewerkt:
Als je dat alleen maar blijft roepen kunnen we weinig voor je betekenen denk ik doe nogmaals eens bericht 21
 
Afstandbusjes, die MOET je plaatsen tussen je kast en het moederbord!
 
Even stap voor stap:

Haal de losse videokaart uit je computer

Sluit je monitor aan op 1 van de aansluitingen die je nu nog hebt aan de achterkant van je kast

kan het zijn dat ik maar 2 afstandsbusjes heb gekregen?

nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mr music dat probeer ik al vanaf bericht 21 te vertellen :p en nee er moeten en meestal 2 verschillende type busjes bij de kast meegeleverd worden in lang en kort en circa 6 st.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan