vga-hdmi-dvi werken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wout12345

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2016
Berichten
47
Hallo, ik heb mij een nieuw moederbord aangeschaft en ik heb het geïnstalleerd maar het lukt me niet het verbonden te krijgen met mijn monitors, de usb ingangen werken allemaal wel doe ik iets verkeerd?
Naam van het moederbord: MSI A68HM grenade
 
Hoi,

Je krijgt ook geen bios scherm op 1 van die aansluitingen te zien en zou ik het als eerste met de vga aansluiting proberen,tijdens opstarten op del drukken meestal kom je zo in de bios en denk dat je dan kan aangeven welke aansluiting je wilt gebruiken
 
ik kan helemaal geen aansluitingen gebruiken er staat niet op dat ik verbonden ben, en mijn videokaart krijgt ook geen stroom
 
... en mijn videokaart krijgt ook geen stroom
Hoe weet je dat? En wat staat er in de handleiding v/h moederbord en de videokaart? Bij een aantal videokaarten moet je een extra stekker aansluiten, staat allemaal in de handleiding vd videokaart... en waar je die aan moet sluiten zou in die vh moederbord moeten staan.
 
Hoi,

Oke geef dan eens aan wat er aan hardware in de pc aanwezig is met merk en type voeding wel aangesloten neem ik aan de videokaart met een stroomkabeltje.
 
maar dan kan ik nogaltijd mijn moederbord niet verbinden met mijn scherm
mvg
 
Mijn voeding is een ms-tech 750w
ik zie nergens op de videokaart een kabeltje om het aansteluiten

op u mr modag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Oke welke videokaart heb je en kabeltje zou op de voeding moeten zitten . mits dat er een aansluiting zit op je videokaart dus daarom is even van belang welke videokaart je hebt
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niet direct dat het de oorzaak is, maar een ms-tech 750w voeding is in ieder geval bagger
 
Ik kan niks aanduiden het is een nieuwe samengestlede pc uds eerst moet ik mijn scherm vebinden voor ik iets kan doen maar ik kan mijn scherm niet verbinden
 
Hoi,

Hoi,

Maar je weet toch wel wat er samengesteld is en wie heeft hem gebouwd dan? denk niet zelf neem dan even voor gemak contact op met bouwer
 
Die kabel zit aan de voeding.... welke videokaart heb je, zal een losse zijn, onboard kaarten heb dat zo ver ik weet niet nodig.
http://tweakers.net/reviews/3851/2/testreview-voedingen-budget-versus-high-end-ms-tech-n750-val.html
een cheap geval dus...
Lees het verhaal...
maar slechts één pci-express-stekker.
dus daar zou je het mee moeten doen.. als de videokaart die aansluiting heeft...
Heeft die een andere of meer aansluitingen nodig ... dan heb je wrs de verkeerde voeding.
Lees alles nog eens goed door hoe de videokaart aangesloten moet worden.
 
Aercool gt behuzing
gb ram ddr3
1tb hdd
1 optische drive
cooler master hyper 103
Amd A8-7600 quad-core
 
Heb nergens aansluiting op mijn videokaart om hem aantesluiten en ik heb hem zelf gebouwd
 
Hoi,

Oke wat wijzer en ja daar zit volgens mij geen stroomaansluiting op. Ik zou de kaart er eens uit halen en dan op de onboard aansluiten van het moederbord en heb je dan beeld even in de bios kijken met manual erbij hoe je de de externe videokaart moet activeren als dat gelukt is de externe kaart er weer in scherm daarop aansluiten en dan zou je beeld moeten hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan