vga-hdmi-dvi werken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals Hij nu in de kast aangesloten zit lijkt mij even de beste optie

Mod edit: even wat berichten samen gevoegd
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de kabel die aan de aanknop verbonden is op het moederbord gestoken, en dan ingedrukt en het starte perfect op alleen dat het moederbord geen verbvinden maakt met mijn monitor
 
Als je 100% zeker weet dat alles goed aangesloten is, dan ga ik toch, zoals ik al eerder zei, de voeding verdenken.
Is echt een ding van niks....
 
maar de voeding heeft toch niks te maken met mijn beeldscherm?
want mijn hdd gaat aan mijn optische drive mijn koeler
 
Bij Tweakers zeggen ze o.a. dit over je voeding:

Dit is een zeer slechte voeding die zeker niet aan te raden is om te kopen. Het is de goedkoopste van 750W die er is en dat is ook wel te merken. De 3.3V, 5V en 12V aansluiten liggen ongeveer 30-40% onder het voltage wat ze horen te hebben en de -5V en -12V zijn samengevoegd tot -8.9V.
Problemen die hierdoor optreden zijn bijvoorbeeld dat het beeldscherm even zwart blijft of wordt.
 
Hoi,

Dan wordt het andere voeding proberen zo te lezen misschien bij iemand te leen? en dan hoef je ook geen 750 watt meer te kopen 500 watt A merk is voldoende.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog een 300w voeding ligge ik test het anders daar mee uit als het daar mee werkt zal ik een nieuwe voeding kopen
 
Hoi,

Welk merk? met de goed aansluitingen is dat oke kan je dat proberen
 
Nogmaals, als je 200% zeker bent dat alles goed aangesloten is, lijkt me dat de meest voor de hand liggende boosdoener
 
heeft iemand van jullie toevallig een aanrader (voeding) die niet te duur is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan