Google earth in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet normaal.

Kan je eens rebooten en dan de UpdateInstaller (rechtsklik -> Als administrator uitvoeren) opnieuw opstarten en ondertussen niets anders uitvoeren op deze PC ?
 
@gast0205,

Inmiddels staat hetzelfde scherm er al 3 uur zonder dat er iets anders verschijnt.
Kan dit nog heel lang duren, anders laat ik de PC vanavond en zonodig vannacht gewoon zo staan.

Groet,
Johan

@gast0205,

Dan ga ik opnieuw opstarten en op rechtsklikken op de UPdateInstaller.

Groet,
Johan

@gast0205,

Dit is het scherm wat ik nu heb. Ik neem aan dat alles klaar is.
(Zie foto bijlage).

@gast0205,

Kijk ik naar de nu geïnstalleerde updates, dan kom ik dit scherm tegen.
Ik vraag me af of alle updates dan wel zijn geïnstalleerd.
Graag hoor ik.

Groet,
Johan

Zie bijlage hier.
Dit is het totale overzicht van alle updates die ik nu heb.
Eerdere bijlage is slechts een gedeelte.

Groet,
Johan
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_31 Dec. 16 20.09.jpg
    ScreenHunter_31 Dec. 16 20.09.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 30
  • ScreenHunter_32 Dec. 16 21.34.jpg
    ScreenHunter_32 Dec. 16 21.34.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 43
  • ScreenHunter_33 Dec. 16 21.47.jpg
    ScreenHunter_33 Dec. 16 21.47.jpg
    270 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt door een moderator:
@JJZijlstra
Je kunt de knop "Bericht aanpassen" gebruiken om er 1 bericht van te maken i.p.v. 4 berichten.
Dat houdt het topic overzichtelijker en een moderator hoeft de berichten niet elke keer samen te voegen.
Aangezien de betreffende helper, die je aanroept, blijkbaar offline is krijg je er niet sneller antwoord op.
Succes verder met je vraag.
 
Laatst bewerkt:
@gast0205,

Gisteren ging mijn PC ruim 200 updates automatisch installeren. Tot en met vandaag (17/12) zijn ze bijgewerkt.
Ik mag aannemen dat dit probleem nu is opgelost?
Ook mijn eerdere vraag m.b.t. installeren van Google Earth is nu gelukt en succesvol gebeurd.

Kan ik ervan uitgaan dat mijn PC in de toekomst nieuwe updates automatisch gaat installeren?
Hoef ik dan WSUS niet meer opnieuw te gaan gebruiken?

@Zjegger,
U hebt gelijk, het is veel overzichtelijker alle boodschappen in één gebied samen te voegen.
Dit had ik eerder zelf al gewild en dit geldt ook voor de schermvoorbeelden, alleen ik wist niet hoe ik dat moest doen en heb daarover nog zitten te puzzelen.
Excuus van mijn kant.

Groet,
Johan
 
Kan ik ervan uitgaan dat mijn PC in de toekomst nieuwe updates automatisch gaat installeren?

Zo is dat, WSUS heb je normaliter niet meer nodig nu.

Ga eens via Start -> Alle Programma's -> Windows Update en kies bovenaan links voor Naar updates zoeken. Worden er nog updates gevonden ?

Bij Instellingen wijzigen kan je bepalen hoe in de toekomst de updates worden geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan