Google earth in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJZijlstra

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Berichten
283
Beste lezer,

Een tijdje terug heb ik windows 7 opnieuw geïnstalleerd en wilde graag Google Earth installeren en daarna openen maar ik krijg het volgende scherm (zie bijlage) en het het lukt me niet om google earth te openen. Ik ben al druk bezig geweest om directX te downloaden maar blijf deze melding steeds houden.
Wat kan ik doen om Google earth en liefst de Pro-versie wél te kunnen openen. Ik heb met downloaden rekening gehouden met de geschikte versie voor windows 7.
Graag advies.

Groet,
Johan
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_24 Dec. 13 17.16.jpg
    ScreenHunter_24 Dec. 13 17.16.jpg
    65 KB · Weergaven: 79
Beste lezer(s),

Alles uitgeprobeerd maar kan Google Earth nog steeds niet starten ondanks bovenstaande adviezen.
Ook ben ik met de kleurinstellingen van het beeldscherm c.q. resolutie bezig geweest, doch ook zonder enig resultaat.

Groet,
Johan
 
Hoi,
Doe het volgende:
Windowstoets + r
Typ:
dxdiag
Hit de entertoets
Voer een test uit
Voorbeeld:
dxdiag.jpg
 
Laatst bewerkt:
Controleren of er fouten zijn en er wordt een log gemaakt.
 
@Fokke,

Heel attent om te reageren op punt 5 of ik alle updates van windows 7 heb.
Helaas lukt het maar niet om recente updates te krijgen van W7. Ik weet niet wat ik precies moet doen.
Ik zou heel erg graag willen of ik dat op een of andere manier voor elkaar kon krijgen, maar hoe??
Graag hoor ik.
Misschien is dat de oorzaak van het probleem.

Groet,
Johan
 
De naam is gast0205, niet Fokke ... :d

Welke stappen heb je reeds ondernomen m.b.t. het installeren van de updates en wat was er het resultaat van ?
 
@gast0205,

Excuus voor het verkeerd schrijven van uw naam.
Ik heb geprobeerd via windows update via het "startmenu-> alle programma's" en er verschijnt een scherm dat zegt dat hij zoekt naar updates.
Dit blijft eindeloos doorgaan en er gebeurt verder niks.


Groet,
Johan
 
@Manamana

Ik krijg het volgende foutbericht wannner ik "Wu10.diagrab" gebruik. Dit programma-onderdeel doet iets met updates zoals ik zag.
Zie bijlage foutmelding.
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_29 Dec. 15 12.56.jpg
    ScreenHunter_29 Dec. 15 12.56.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 51
Mhhhh, het blijft listig zeg. Probeer en dat is deze fout https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/910336 op te lossen. Eerst even goed lezen en dan proberen. Het is aanmodderen he.

En dat voor google earth. Heb je trouwens een scan gedaan. ?

Misschien een herstel installatie overwegen met behoud van bestanden, maar dat is voor later. Heb je de originele CD windows 7. ?

Eerst de eerste link proberen. Succes wederom.
 
Je kan aan de slag met WSUS Offline Updater (basic uitleg vind je hier) voor het installeren van de updates.

[video=youtube;aXAOvbNJYyE]https://www.youtube.com/watch?v=aXAOvbNJYyE[/video]
 
Tot zover bedankt. In het scherm "Geïnstalleerde updates" kwam ik dit wel tegen.
Maar ik meen dat er toch veel meer updates moeten zijn.
Als ik vraag om automatische updates dan ga ik er vanuit dat er een scherm verschijnt dat er geen beschikbare updates zijn.
Ben ik goed beschermd nu "Zie bijlage" wat ik nu heb?

Groet,
Johan
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_30 Dec. 15 18.13.jpg
    ScreenHunter_30 Dec. 15 18.13.jpg
    194,5 KB · Weergaven: 56
Je hebt < 20 updates voor Windows 7 aan boord ... er is duidelijk nog aardig wat werk aan de winkel.
 
@gast0205,

Alles heb ik gedaan zoals de film aangaf. Dit duurde inderdaad en tijd en was succesvol.
Bij het installeren d.m.v. de UpdateInstaller later werden verschillende updates geïnstalleerd, maar nu zie ik dít scherm al bijna een uur zoals hier in de bijlage.
Kan dit nog erg lang gaan duren? Of laat ik hem staan.

Groet,
Johan
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_01 Dec. 16 15.47.jpg
    ScreenHunter_01 Dec. 16 15.47.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 56
Dat kan inderdaad eventjes duren, die mag je gerust laten staan hoor ... ik vermoed dat hij ondertussen verder is gegaan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan