herstellen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
175
als ik nou m n cd er in doe en op herstel druk ben ik al m n gegevens kwijt die in mijn documenten staan ???

gr LadyD
 
Als het goed is niet, kopier anders voor alle zekerheid de map documenten naar een andere partitie.


groetjes speedtouch
 
Of zet ze als je helemaal geen risico wilt lopen de bestanden even op CDR(W). Soms kunnen andere partities ook wel eens verloren gaan met herstelprocedures...
 
ik kan m n cd brand programma niet openen en heb geen parties op m n computer :(
 
Wat is de exacte klacht die je hebt, en welke windows versie gebruik je.
 
Ik heb een heel groot probleem gisteren deed m n computer er traag (niet dat hij dat normaal niet doet maar niet zo traag)
Ik dacht nou mischien een virus want m n virus scan deet het op eens ook niet meer ik online even een onlinevirus scan gedaan bleken er twee bestanden met een virus in m n computer te zitten kon ik kiezen uit verwijderen en herstellen en ja ...... ik heb op verwijder gedrukt (toen deden bijna al m n icoontjes het niet meer en alle programma`s staan nog in de computer maar hij zecht dus dat hij het niet kan vinden)
toen heb ik hem dus op veilige modus opgestart en had bij help gelezen dat ik in de veilige modus op laatst bekeken juiste configuratie moest klikken
nadat ik dat heb gedaan start m n computer gewoon op maar op een gegeven momend zie ik geen beeld meer in het begin dus wel als ik hem opstart en hoor hem ook m n programma`s laden en het begin melodietje van xp heb alleen geen beeld

Dus heb ik hem nu weer in veilige modus opgestart dan kan ik iedergeval nog op het internet

gr.LadyD
 
Hoi Diana,

Ga naar start > uitvoeren typ in het venster.

sfc /scannow
let op de spatie achter sfc

Windows controleerd of er beschadigde bestanden zijn en vervangt deze indien nodig door de orginele.


groetjes speedtouch
 
ja maar dan moetten je bestandjes het wel doen als je dat doet en die doen het niet dus kan het ook niet uitvoeren wat je zecht !!:( :( :(
 
Diana ik snap er geen sikkepit van, je bestandjes doen het niet maar die willen we toch juist repareren.:)

Je kan in veilige modus opstarten, heb je dan een start balk en kan je uitvoeren aanklikken.


groetjes speedtouch
 
ja hij zecht dat hij ze niet kan vinden maar ze staan nog wel op m n computer
uitvoeren kan ik aan klikken maar dan zal hij nog niet het bestand vinden omdat hij op een of andere manier de opgeslagen bestanden niet ziet
 
Als hij ze niet kan vinden, installeerd hij ze opnieuw, tijdens het uitvoeren van sfc /scannow moet je wel de xp instalcd in de cd/dvd rom plaatsen, anders werkt het ook niet.


groetjes speedtouch
 
help

ja maar het bestand uitvoeren doet het dus ook niet !! en heb de cd er in gedaan wil ik op set up drukken dan zecht hij zefs dat hij het bestand set up niet kan vinden ik begrijp er niks meer van

ik weet wel inmiddels waarom ik m n computer niet gewoon op kan starten (alleen in veilige modus) na dat ik in veilige modus op de laatst best lopende configuratie gedrukt heb is m`n xp driver van m n videokaart er af gegaan maar omdat ik nu geen icoontjes aan kan klikken kan ik die ook niet opnieuw instaleren :confused: :(

vind het echt niet leuk meer
 
Ga in veilige modus naar de xp-cd die in de cd/dvd rom zit.
Klik op verkenner, ga naar de map i386, open de map en zoek het bestand winnt.exe.

Als je hier op klikt zal windows opnieuw geinstalleerd worden.


groetjes speedtouch
 
Nou zelf dat doet het niet meer als ik dat aan klik winnt.exe dan krijg ik een scherm met heel veel tekst en dat verdwijnt weer na 2 seconden Heel raar !!!!

gr. ladyD
 
Het probleem is hardwarematig, als het op deze manier niet gaat.

Of je HDD is stuk of je hebt problemen met het geheugen.

We beginnen maar met de hdd test, Download HIER de juiste diagnostic tool voor je HDD te testen, kijk dus eerst wat voor merk je HDD is en download het progje, deze moet je op een floppy zetten en in de pc stoppen en de pc hiermee opstarten.

ik hoor de uitslag wel.

( ps. HDD is Harde schijf )

groetjes speedtouch
 
en wat is een HDD?? buiten om dat ik niet weet wat het is als ik dat bestand ga downloaden als ik hem wil open meld hij toch dat hij het bestand niet kan vinden wil het wel proberen maar heb al verschillende bestanden gedownload om m n probleem op te lossen en krijg ze dan vervolgens niet geopend:(
 
Yip de HDD is je harde schijf, als je bvb een maxtor hebt moet je dan het tooltje downloaden van maxtor, dit kan je ook op een andere pc doen en daar uitpakken op een floppy.
vervolgens stop je hem in jouw pc.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan