herstellen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
thnx

bedank voor jullie reacties ik ga iedergeval nu naar m n broer om die diskettes te kopieeren en dan maar bekijken of ik m n foto`s op kan slaan
ik heb alleen een c schijf m n d schijf is voor m n diskettes
ik kan geen dingen downloaden want als ik op het icoontje druk herkent hij het toch niet of m n schijf NTFS is geformateerd is :rolleyes: ik zal het niet weten
m n foto`s heb ik jpg opgeslagen maar die krijg ik toch nooit op een diskete veel te grote bestanden
ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen hoe ik ze toch op een diskete kan krijgen

alvast bedankt ga nu iedergeval even die diskettes downloaden

gr LadyD
 
en nog even wat anders dat van dat opstarten in veilige modus komt omdat m n video kaart een xp driver nodig heb kan dat bestandje ook niet meer open dus heb ook niet de goeie driver :confused:
 
van zwam schreef:

Hallo,

Is het mogekijk,in VM, bestanden over te zetten op een andere PC(via een nul-model kabel). Zo ja, zou dit misschien ook nog een oplossing kunnen zijn om de foto's over te zetten.

Rudi


Hoe doe ik dat in hemels naam
Zo veel verstand heb ik ook niet van computers
zit met m n handen in m n haar te peinzen hoe ik dit ga oplossen :(

gr. LadyD
 
Diana,

Verbind een tweede pc met een ethernetkaart doormiddel van een crosscable met elkaar.

Je linkt dus beide pc met elkaar met een kabel.


groetjes speedtouch
 
ik heb gesproken met .....

he hallo !!!

Ik heb even met m n broer gesproken hij heeft een idee en ik vind het zelf wel goed klinken maar weet niet zeker of dat kan ?

Hij zecht als ik m n harde schijf er nou er uit haal en die in zijn computer stop
Dat hij zo dan de foto`s en de drivers kan op slaan, dan m n harde schijf formateren en xp opnieuw instaleren

zou dat zo kunnen dan ???

waar moet hij dan de bestanden opslaan als mijn harde schijf er in zit !!

ik hoor graag jullie mening of dat met m n hds kan

Groetjes LadyD
 
zal wel even vragen of hij een ethernetkaart heeft in zijn computer en een crosscable

maar vond het idee met die harde schijf ook wel wat want dan formateerd en zet hij xp er ook voor me op

maar weet dus niet of hij 100% weet of dat kan

graag wil ik hier nog andwoord op ??

groetjes Diana
 
Er is nog een andere optie, ik zou zelf een andere HDD erin hangen en alles overzetten, maar ik weet niet of diana dat zelf kan.

Dit had ik ook al voorgesteld :)

Je broer moet je HDD als slave hangen in zijn pc, zo kan hij alle data overzetten naar zijn HDD en alles evt op een cd branden.

Hij kan vandaaruit ook de HDD formatteren, wat hij niet kan is Windows XP opnieuw installeren in ZIJN computer, als je dit doe dan werkt XP niet in jouw pc.


groetjes speedtouch
 
ja zat alles nog eens na te lezen en zag dat je dat al zei maar ja ik wist niet of mijn broer dat kon
nou ik ben blij dat ik een beetje licht in de duisternis zie

denk je dat ik zelf m n computer kan formateren ???

ik wil je iedergeval hardtike bedanken dat je me geholpen heb
ben ik erg blij mee want doe wel veel met m n computer maar moet er ook niks fout gaan ;)

Groetjes Diana
 
weer niet goed gelezen

en weer eens niet goed gelezen!!!!
dus als hij hem formateerd en ik m n harde schijf weer in m n computer stop hoef ik alleen maar de opstart diskettes er in te doen en is m n xp weer geinstaleerd

begrijp ik dat goed :confused: ;) :)
 
Diana,

Je kan hem evt zelf formatteren, maar als hij toch als slave hangt in de andere pc is dit wellicht makkelijker.

Als je de data overgezet hebt, moet je met de rechtermuis jou hdd aanklikken en dan de optie formatteren nemen, stop daarna de hdd in jou pc en start hem op met de XP cd, windows installeerd dan zichzelf.


groetjes speedtouch
 
nee dat formateren laat ik wel aan hem over nogmaals bedank (ga zondag naar m n broer) je hoort het als het me gelukt is :D :thumb: :D

Groetjes Diana

good night !!
 
óke prima, en voor het opnieuw installeren kan je beter gebruik maken van de 6 opstart diskettes, deze sturen nml ook de cd-rom drive aan.
Dan weet je zeker dat het lukt. :)

groetjes en ik hoor het nog wel.

speedtouch
 
He hallo

ik ben er weer!!!!!!

heeft even geduurd maar m n computer is geformateerd en hij doet het weer ga niet helemaal uitleggen wat er gebeurt want dan ben ik morgen nog bezig

heb niet berijkt wat ik wou maar heb een hoop foto`s doorgestuurd en heb nog een paar foto`s op m n site staan dus ben al lang blij dat hij het weer doet

hardstike bedankt voor je hulp

Groetjes Diana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan