Probleem opstarten Scarface: The world is yours

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naast het downloaden en installeren van DirectX 9.0c moet je ook het volgende doen:

Stel je op de hoogte van de minimum hardware-eisen van de game, en kijk of je pc en videokaart er wel aan voldoen.

Verder het volgende bekijken:

Standaard te onderzoeken bij XP problemen:

- Start -> Uitvoeren -> MSinfo32.exe (Sectie Onderdelen -> Probleemapparatuur)
- Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe (Secties Toepassing en Systeem: Type Fouten en Waarschuwingen)
- Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc (apparaten met een rode X ervoor of een gele ! ervoor)
- Start -> Uitvoeren -> Dxdiag.exe (alle meldingen & waarschuwingen bij de tests)

Het zou dus kunnen zijn (vooral bij het 4de onderdeel, dxdiag) dat je meldingen krijgt dat je video-driver niet deugt. Haal dan een WHQL gecertificeerde driver voor je videokaart. Dat hoeft dus NIET noodzakelijkerwijs de NIEUWSTE versie te zijn, het gaan om de certificering (want daar horen allerlei tests bij waar de driver met het WHQL certificaat aan voldoet)...

Indien je een andere videodriver gaat installeren, let er goed op de oude driver eerst op de juiste manier te verwijderen (vaak via het Software gedeelte van Configuratiescherm).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook probleem met scarface. Als ik het spel opstart komt er dit op:
"Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license."

Weet iemand wat het probleem kan zijn?
 
dat probleem heb ik dus ook Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license en ik snap er echt geen hol van waar en hoe je dat moet doen dus als iemand mij alsjeblieft kan helpen
 
hiervoor moet je naar de fabrikant vrees ik. als je teminsten een gekochte versie heb. maar maak ff een nieuwe topic wil je.
 
dat probleem heb ik dus ook Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license en ik snap er echt geen hol van waar en hoe je dat moet doen dus als iemand mij alsjeblieft kan helpen

HEY dat heb ik ook als jullie meer info hebben wil je mij er dan ook over informeren, ik heb al gehoord dat je met een NO CD crack het spel wel moet kunnen spelen maar die kan ik nog niet vinden

bedankt
 
@ 1) Een crack is illegaal. De mensen hier helpen je daar (waarschijnlijk) niet aan mee.

@ 2) Probeer d.m.v dit topic de oplossing te vinden. ;)
 
Ey ik heb het zelfde probleem als Caeser, Maar ik begrijp de oplossing niet helemaal wat heb je precies gedaan dat hij het weer doet??

Gr willem
 
als ik - Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe (Secties Toepassing en Systeem: Type Fouten en Waarschuwingen) dan staat er wel een fout maar als ik op probleem oplossen klik zeg tie dat hij het niet kan maken en er een error zit
 
als ik - Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe (Secties Toepassing en Systeem: Type Fouten en Waarschuwingen) dan staat er wel een fout maar als ik op probleem oplossen klik zeg tie dat hij het niet kan maken en er een error zit

Meestal kom je er niet door op 'oplossen' te drukken. Wat je kunt proberen is op google te zoeken op:
event-id source
en daar dan de waarden van Bron en het Gebeurtenis-id in de eventvwr-melding erachter inkloppen.

Voorbeeld:
- Bron was MsiInstaller
- Gebeurtenis-id was 11601

Dan wordt dat dus bij google in te kloppen: event-id source MsiInstaller 11601
Natuurlijk krijg je dan engelstalige links, maar ja, Internet is meer Engels gebaseerd dan Nederlands. Wil je het toch in het Nederlands proberen (weer het voorbeeld):
gebeurtenis-id bron MsiInstaller 11601

Succes,

Tijs.
 
Meestal kom je er niet door op 'oplossen' te drukken. Wat je kunt proberen is op google te zoeken op:
event-id source
en daar dan de waarden van Bron en het Gebeurtenis-id in de eventvwr-melding erachter inkloppen.

Voorbeeld:
- Bron was MsiInstaller
- Gebeurtenis-id was 11601

Dan wordt dat dus bij google in te kloppen: event-id source MsiInstaller 11601
Natuurlijk krijg je dan engelstalige links, maar ja, Internet is meer Engels gebaseerd dan Nederlands. Wil je het toch in het Nederlands proberen (weer het voorbeeld):
gebeurtenis-id bron MsiInstaller 11601

Succes,

Tijs.

ik heb ook deze probleem
http://img264.imageshack.us/img264/3636/probleemps1.png
maar ik begrijp niet wat je allemaal hebt uitgelegd
zou je het eff duidelijk uitgebreid willen uitleggen?
 
Voor jou geldt het volgende:

Eerst nakijken of je videokaart wel door Scarface wordt ondersteund.
Daarnaast het Dxdiag deel van mijn eerste instructie die Caesar ook geholpen heeft:
- Start -> Uitvoeren -> Dxdiag.exe (alle meldingen & waarschuwingen bij de tests)

Het zou dus kunnen zijn (vooral bij het 4de onderdeel, dxdiag) dat je meldingen krijgt dat je video-driver niet deugt. Haal dan een WHQL gecertificeerde driver voor je videokaart. Dat hoeft dus NIET noodzakelijkerwijs de NIEUWSTE versie te zijn, het gaan om de certificering (want daar horen allerlei tests bij waar de driver met het WHQL certificaat aan voldoet)...

Indien je een andere videodriver gaat installeren, let er goed op de oude driver eerst op de juiste manier te verwijderen (vaak via het Software gedeelte van Configuratiescherm).
 
scareface

dat probleem heb ik dus ook Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license en ik snap er echt geen hol van waar en hoe je dat moet doen dus als iemand mij alsjeblieft kan helpen

je hoeft hiervoor niet naar de fabrikant je moet alleen iets downloaden ik had het van de site van shierra vandaan maar hier kan je hem ook vandaan halenhttp://games.softpedia.com/get/Patch/Scarface-The-World-is-Yours-UK-12-Patch.shtml

niels
 
het is gelukt:D

Heel erg bedankt voor je uitleg!

en hoe heb je het opgelost waarschijnlijk had je niet de goeie driver voor je videokaart ?
ik zit met hetzelfde probleem en de driver is niet voorzien van een handtekening maar heb al verschillende drivers geprobeerd maar zonde resultaat

gr en bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan