avg user dll opgelost,nu gdi32.dll probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

barry2020

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Xp wil helaas na terugplaatsen user 32.dll nog niet opstarten;
krijg weer blauw scherm,met de melding:

Stop: c0000139(entrypoint niet gevonden)
kan entrypoint van procedure gdigetbitmapsSize niet vinden in dll-bestand GDI32.dll.

wat is de volgende actie???
iemand een idee??:(

ik had ook het vorige voor , heb dan eens de user32.dll van home sp3 genomen en krijg nu

kopie uer32.dll is mogelijk beschdigd

nadien terug user32.dll genomen van home sp2 en krijg terug kopie uer32.dll is mogelijk beschdigd

Als je die melding negeert, kun je dan wel gewoon werken?

Jij hebt home edition SP2 op jouw PC?

-Zeker weten- dat de taal goed is, EN en NL?

Als je die melding negeert, kun je dan wel gewoon werken

neen , ik krijg dit op een blauw schem na autom systeemrestart afgezet te hebben

Jij hebt home edition SP2 op jouw PC?

ik vermoed van wel sp2 was het allezins bij de installatie , ik weet niet meer of ik sp3 zelf niet eropgezet heb

-Zeker weten- dat de taal goed is, EN en NL?

taal nl

hallo

hoe kan een mens zo stom zijn , ik heb nu de engelstalige sp2 versie dll gecopieerd en het is gelukt ,

dank aan dit forum en vooral aan mijn bovenstaande helper

wat heb je precies gedaan?

misschien helpt dit bij mij en die andere uit dit topic ook?

ik heb de cd aangemaakt met de verschillende versies van de user32.dll die hier in een topic beschreven stond.
Ik heb de user32.dll gecopieerd van de nederlandstalige versie user32.dll xp home sp2 , maar dit werkte niet.
Heb uiteindelijk de engelstalige versie vqn user32.dll gecopieerd van xp home sp2 en dit werkte wel.

ik heb de cd aangemaakt met de verschillende versies van de user32.dll die hier in een topic beschreven stond.
Ik heb de user32.dll gecopieerd van de nederlandstalige versie user32.dll xp home sp2 , maar dit werkte niet.
Heb uiteindelijk de engelstalige versie vqn user32.dll gecopieerd van xp home sp2 en dit werkte wel.

pff ik begrijp er niks van :(

Waar het om gaat is dat je het bestand moet terugzetten in de taal van je besturingssysteem.

juiste versie dll toch nog problemen

hallo allemaal,

ik had de juiste versie nl sp3 gepakt(sp2 werkt niet;onjuiste checksum)
maar hou dus de helemaal bovenaan genoemde problemen met weer de volgende dll....:confused:
is die ook van de xp cd(not bart pe) te copieren?

als ik de screenshot vergelijk met hetgeen wat ik krijg, dan komt dat 100 % overeen...

Wat hoef ik dan te wijzigen?

waar vind ik terug of ik nl home sp 2 of nl home sp3 heb staan op mijn computer?

ik veronderstel dat ik aangezien ik reeds nl home sp3 geprobeerd heb ik het best nl home sp2 probeer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan