dvd brander en cd rom speler werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexsteenland

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
hallo,

ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en toen ik andere programa`s aan het installeren was kreeg ik opeens een foutmelding ik moest de computer opnieuw opstarten en toen waren ze verdwenen in mijn apparten beheer staat er nu een uitroep teken bij als ik ze verwijder en de computer opnieuw opstart blijft het hetzelfde hoe kan ik ze weer aan de praat krijgen

mzzl

Het is niet precies hetzelfde probleem, maar misschien heb je hier desalniettemin iets aan: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=163347

Zo niet, beschrijf je probleem dan wat preciezer. Welke foutmelding kreeg je? Welke foutcode staat er in Apparaatbeheer bij de eigenschappen van deze apparaten?
Gebruik ook eens wat punten en komma's.

dvd en cd rom kwijt

hoi,

sorry dat ik ff verkeerd zat.
jij heb het erover dat je in het register naar de sleutel gaat, maar hoe kom in dat register. waar vind ik die op mijn computer.

groet

Het register kan je als volgt benaderen, ga naar start >uitvoeren > typ hier regedit > klik op óke.

Let goed op wat je veranderd in het register, maak evt een kopie van de sleutel die je veranderd.
Als je het niet aandurft kan je het evt aan iemand vragen die het vaker heeft gedaan.

groetjes speedtouch

verholpen

ha,

nog bedankt voor de tip
maar ik ben naar systeem herstel gegaan en heb hem hersteld tot het moment dat ze het niet meer deden en nu werken ze weer

mzzl

:thumb: opgelost,
Prima optie het systeemherstel.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan