Steeds weer schijfcontrole.

• Onderwerp starter Onderwerp starter hurm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hurm

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Iedere keer las ik xp opstart begint ie met schijfcontrole. Hij vind dan foute koppelingen en clusters enz. Wat is er aan de hand?

je zou nog systeemherstel kunnen proberen,maar als dat niet wil de boel er helemaal af en opnieuw instaleren.

Systeemherstel werkt niet. De boel eraf, das wel erg rigoreus! Er moet toch wel iets zijn om de boel te controleren om het te voorkomen?

Het probleem blijft. Ik heb bij uitvoeren CHKDSK ingetypt en ik krijg het volgende (zie printscreen) Zou iemand willen kijken wat er mis is en wat ik moet doen (j/n?)

Geplaatst door hurm
Het probleem blijft. Ik heb bij uitvoeren CHKDSK ingetypt en ik krijg het volgende (zie printscreen) Zou iemand willen kijken wat er mis is en wat ik moet doen (j/n?) [/QUOTE

Das jammer, voeg keurig de bijlage toe maar komt nniet in het bericht, is er een andere manier om tekst vanuit opdrachtpromp te kopieren?

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar En niet klikken op Eerst bekijken want dan lukt het zeker niet.

Is het teveel om zelf in te kloppen? Weet zo gauw niet hoe te kopieren zoals jij voorstelt...

Zelf in te kloppen? Het bestand is 629kb, das dus te groot? Dacht dat een print-screen altijd wel kon.

Geplaatst door hurm
Zelf in te kloppen? Het bestand is 629kb, das dus te groot? Dacht dat een print-screen altijd wel kon.

Nou ja, een bijlage mag tot 102 kb, liefst minder. Kan je het probleem, voor de kenners onder ons, wat omschrijven?

1 kilo-Byte (kB) = 1024 bytes.

629 x 1024 = 644096 Bytes. Dus je bijlage is te groot. Verklein deze tot net onder de 102400 bytes.

Je kan dit doen met b.v Paint. Je PrtScn plakken en opslaan als jpg. Eventueel verkleinen in Paint > Afbeelding > Uitrekken of hellen en dan weer opslaan als jpg. Of gewoon knippen/plakken kan ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan